شمانیوز
شما نیوز

دیدارعلیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری با معاون سیاسی –اجتماعی فرمانداری بوشهر

علیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری با حضور در محل فرمانداری بوشهر با اسماعیل روحانی معاون سیاسی –اجتماعی این استان صبح روز دوشنبه مورخ 1398/04/10 دیدار کردند.

دیدارعلیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری با معاون سیاسی –اجتماعی فرمانداری بوشهر

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست در خصوص مهم‌ترین مسائل بیمه‌ای این استان علی‌الخصوص بیمه‌های تکمیل درمان که باعث رفاه و امنیت برای تمامی اقشار جامعه است به گفت‌وگو پرداختند.

 

مدیرعامل بیمه آسماری در خصوص بیمه‌های درمان تکمیلی آسماری افزود: شرکت بیمه آسماری با توجه به چالش‌های اقتصادی و تمایل جامعه به سمت شرکت‌های کوچک و مؤسسات دانش‌بنیان و استارت آپ، این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کرده تا برخلاف اغلب شرکت‌های بیمه‌ که پایه ۵۰ نفر را برای پذیرش بیمه درمان تکمیلی شرکتی قرار داده‌اند، تمامی شرکت‌ها با حداقل 15 نفر پرسنل (با احتساب اعضای خانواده) بتوانند از مزایای بیمه تکمیلی شرکتی به‌صورت نقد و اقساط استفاده کنند.

 

وی در خصوص مزایای رقابتی بیمه آسماری اظهار داشت: بیمه آسماری به همراه سهامدار عمده خود شرکت کمک‌رسان ایران توانسته خدمات بی‌نظیر درمانی را ارائه دهد که با بیش از 2300 مرکز درمانی طرف قرارداد است، چراکه چابکی عملکرد در بازار و هم‌افزایی دهه‌ها تجربه در ارائه خدمات بیمه خصوصاً در رشته‌های درمان شامل بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های مسافرتی یکی از مزیت‌های رقابتی بیمه آسماری است.

 

یزدان دوست در این دیدار با اشاره به اینکه استان بوشهر و شهرستان تابعه آن باوجود صنعتی محور بودن خود بستر مناسبی جهت بیمه‌های درمان تکمیلی دارند افزود: استان بوشهر و عسلویه از قطب‌های برتر اقتصادی کشور می‌باشند که قطعاً حضور پرقدرت و مستمر از اهداف شرکت بیمه آسماری است.

 

مدیرعامل بیمه آسماری اذعان کرد: امید است با کمک فرمانداری بوشهر بتوانیم بستر مناسبی درزمینه فرهنگ‌سازی صنعت بیمه انجام دهیم تا با فعالیت‌های تبلیغاتی فرهنگ بیمه پذیری در جامعه رشد و گسترش بیشتری پیدا کند.

 

در ادامه این دیدار اسماعیل روحانی معاون سیاسی –اجتماعی فرماندار بوشهر گفت: تعامل و همدلی دستگاه‌ های اجرایی با صنعت بیمه و همچنین ارائه خدمات بهینه از سوی شرکت‌های بیمه می‌تواند به‌عنوان عامل راهگشا برای صنعت بیمه باشد و در شرایط کنونی شایسته است که با همبستگی هرچه بیشتر جهت رفاه حال هم‌وطنانمان بیشتر تلاش بنماییم.

 

یزدان دوست در آخر ضمن تقدیر از همکاری فرمانداری استان بوشهر خواستار حمایت و همراهی هرچه بیشتر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied