شمانیوز
شما نیوز

مشکلات رول، باعث ارتقای اهمیت هم پات می شود

باتوجه به اینکه مشکل کاغذ و رول در سال نودوهشت جدی تر می شود انتظاراین است تا استقبال از دستگاه هم پات (MPOS)ایران کیش افزایش یابد، قابلیت الکترونیکی بودن رسیدهای MPOS - دراین زمینه یک مزیت محسوب می شود.

مشکلات رول، باعث ارتقای اهمیت هم پات می شود
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایران کیش، مدیر پروژه هم پات با بیان این مطلب افزود : یکی از شاخصه های اصلی MPOS که در سال 98 تمرکز بیشتری روی آن شده است بحث پرداخت درون برنامه ای این محصول است .

 

محمد رضا حیدری معین اظهار کرد : در سال 98 این محصول به طور ویژه در شرکت هایی که خدمات در محل ارائه می کنند متمرکز می شود.

 

وی گفت : در سال 97 در بخش فروش از طریق سایت ایران کیش ، قراردادهای بانکی که دراین زمینه بسته شد و عقد قرارداد با شرکت هایی مثل شرکت ملی پست که در این حوزه کار می کردند، استقبال مناسبی ازاین محصول صورت گرفت. 

 

گفتنی است هم پاتMPOS (ایران کیش )نسخه جدید کارتخوان فروشگاهی است که از طریق اتصال به موبایل یا تبلت و ... امکان انجام تراکنش بانکی به وسیله آن ایجاد می‌شود. این دستگاه با هدف ایجاد راه‌کارهای جامع و ترکیبی در صنایع متنوع متناسب با نیاز سطوح مختلف هر کسب و کار تولید شده است. از جمله فواید آن می‌توان به جلوگیری از سرقت پین کد(جلوگیری از پژواک رمز)، عدم نیاز به پرداخت نقدی برای مقادیر کوچک، کنترل تراکنش‌های حضوری و کاهش مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز اشاره کرد .

 

کاهش هزینه آموزش کاربران به سبب فراگیری در به کارگیری تبلت ها و تلفن های هوشمند ، کاهش هزینه های مربوط به رسید تراکنش با حذف رسید کاغذی ، افزایش سرعت انجام تراکنش با استفاده از بستر دیتای سیم کارت ، مالکیت قطعی در پی پرداخت مبلغ دستگاه به شرکت ،کارایی بالاتر و پویایی به سبب سیار بودن دستگاه امکان ارسال رسید توسط پیامک، شبکه های اجتماعی یا ایمیل، قابلیت اتصال به سیستم های عامل اندروید و IOS ، مجهز بودن به فناوری های NFC برای پرداخت های سریع و خرد، قابلیت توسعه آسان و کم هزینه بر اساس نیاز مشتری و ارائه راهکارهای ارزش افزوده در حوزه پرداخت الکترونیک از جمله مزایا و قابلیت های هم پات ایران کیش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied