شمانیوز
شما نیوز

پرداخت وام قرض الحسنه شهریه، به دانشجویان پیام نور

تفاهمنامه همکاری به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه ی شهریه به دانشجویان، میان دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و دکتر محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور منعقد شد.

پرداخت وام قرض الحسنه شهریه، به دانشجویان پیام نور

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بر اساس این تفاهمنامه، تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه ی شهریه به دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه پیام نور با عاملیت بانک قرض الحسنه مهر ایران، طبق شرایط تفاهم نامه، ضوابط جاری بانک و به میزان کلیه ی ترم های مجاز اعلامی توسط دانشگاه پرداخت می شود.

 

با امضای این سند همکاری، هر یک از دانشجویان متقاضی می توانند در صورت معرفی کتبی از سوی دانشگاه پیام نور به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه کرده و طبق ضوابط بانک و باتوجه به مبلغ تایید شده از سوی دانشگاه، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت نمایند.

 

تسهیلات ارائه شده بر مبنای عقد قرض الحسنه و با کارمزد کمتر از ۴ درصد بر اساس مانده بدهی سالانه برای هر دانشجو محاسبه می شود.

 

مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی حداکثر ۴۸ ماهه و به ازاء هر سال تحصیلی حداکثر ۱۲ قسط مطابق با مقطع تحصیلی و اعلام دانشگاه می باشد.

 

در این تفاهمنامه، بانک قرض الحسنه مهر ایران بمنظور رفاه حال دانشجویان، امکان ورود دانشجویان در سامانه های افتتاح حساب آنلاین و سامانه پرداخت تسهیلات بصورت آنلاین را فراهم نموده است و دانشجویان پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده، تسهیلاتی معادل با کل شهریه ی تقریبی خود تا زمان فارغ التحصیلی به صورت یکجا دریافت می‌نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied