شمانیوز
شما نیوز

افتتاح ساختمان جدید بیمه "ما" ؛ سرپرستی استان اصفهان

ساختمان جدید سرپرستی استان اصفهان بیمه "ما" همزمان با هشتمین سالروز تاسیس شرکت بیمه "ما" ، با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل این شرکت و مدیران بانک ملت استان اصفهان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید بیمه "ما" ؛ سرپرستی استان اصفهان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"  این مراسم با حضور مدیرعامل بیمه "ما"، مدیران بانک ملت استان اصفهان، نمایندگان شبکه فروش و تعدادی از مشتریان بزرگ برگزار شد.

 

حجت بهاری فر  مدیرعامل شرکت بیمه "ما" در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شرکت در استان اصفهان در سخنانی گفت : استان اصفهان  در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت های مناسبی جهت رشد و توسعه برخوردار است و از استان های اثرگذار در اقتصاد و دانش و فرهنگ است و دارای ظرفیت های عظیم کسب و کار می باشد..

 

مدیرعامل بیمه "ما" با تاکید بر نقش پررنگ شبکه فروش،  در خصوص لزوم اصلاح این بخش  در سراسر کشور گفت: ناکارآمدی و یا عملکرد نامناسب هریک از اجزای شبکه فروش منجر به از دست رفتن بازار بیمه در رشته های مختلف، اختلال در فرهنگ بیمه پذیری جامعه و در نتیجه توسعه نیافتگی این صنعت خواهد شد. رقابت صحیح در صنعت بیمه بر پایه بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری و ارائه خدمات مناسب و سریع به افراد، سنگ بنای تحول در صنعت بیمه می باشد که تحقق این امر نیازمند اصلاحاتی در شبکه فروش بیمه است. 

 

وی یا بیان این‌که از ظرفیت ها ، منابع و پتانسیل های بانک ملت برای تحقق هر چه بهتر اهداف شرکت استفاده خواهیم کرد، گفت:  هدف اصلی شرکت، برآورده کردن انتظارات ذینفعان شامل سهامداران، هیات مدیره، پرسنل و بیمه گذاران است و این امر مستلزم تعامل حداکثری با سطوح ارشد بانک ملت می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied