شمانیوز
شما نیوز

دقیق ترین قیمت طلا ، سکه و دلار در بازار شنبه 15 تیر + جدول

نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در بازار؛ در بازار امروز شنبه پانزدهم تیر قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان معامله شد.

دقیق ترین قیمت طلا ، سکه و دلار در بازار شنبه 15 تیر + جدول
به گزارش شمانیوز به نقل از فرارو- براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 
در بازار آزاد هم همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات چهارشنبه یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۳۹۹ دلار قیمت خورد.
 
قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز شنبه ۱۵ تیر ۹۸
نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (تومان)
مثقال طلا
۱۸،۸۹۵،۰۰۰
۱۸,۷۵۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴،۳۲۰,۰۰۰
۴,۳۲۸,۴۳۰
سکه جدید
۴۵,۸۰۰,۰۰۰
۴۶,۲۰۰،۰۰۰
سکه قدیم ۴۳,۸۰۰,۰۰۰
۴۴,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۳,۵۰۰,۰۰۰
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ 
ربع سکه
۱۵,۳۰۰,۰۰۰
۱۵,۵۰۰,۰۰۰ 
سکه گرمی ۹,۹۰۰,۰۰۰
۹,۹۰۰,۰۰۰ 
انس طلا
۱۴۱۵.۱ دلار
۱۳۹۹/۰۰
 
 
قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز شنبه ۱۵ تیر ۹۸
صرافی ملی قیمت دلار را برای شنبه پانزدهم تیر با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ‌های پایانی پنج‌شنبه، ۱۲ هزار ۸۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۵۰ تومان افزایش یافت و ۱۴ هزار ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار ۶۵۰ تومان است.

 

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه پانزدهم تیر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۲ هزار و ۵۹۳ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۱۶۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

 
قیمت ارز در بازار آزاد در تاریخ شنبه ۱۵ تیر
همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد. اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.
 
قیمت ارز بازار آزاد امروز شنبه ۱۵ تیر (تومان)
 
مظنه دلار
۱۳۲۰۰
یورو
۱۴۸۲۵
درهم امارات
۳۵۹۵
پوند
۱۶۵۳۰
دلار کانادا
۱۰۰۸۰
لیر ترکیه
۲۳۴۵
دلار استرالیا
۹۲۲۰
یوان چین
۱۹۱۵

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied