شمانیوز
شما نیوز

در ششمین المپیاد ورزشی ارتباطات

شرکت ارتباطات زیرساخت مقام نخست را کسب کرد

در ششمین المپیاد ورزشی ارتباطات آقایان ، شرکت ارتباطات زیرساخت با کسب 2طلا ،1 نقره و 2 برنز به مقام اول، شرکت ارتباطات سیار با 1طلا به مقام دوم و شرکت ملی پست با 1 طلا به مقام سوم دست یافتند.

شرکت ارتباطات زیرساخت مقام نخست را کسب کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ در ششمین المپیاد ورزشی آقایان در اردبیل ، شرکت ارتباطات زیرساخت با پشت سر گذاشتن حریفان خود و با مجموع امتیازات مقام نخست را کسب کرد و شرکت ارتباطات سیار و شرکت ملی پست نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

المپیاد

 

حمید عباسی مدیر عامل موسسه پیام در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی آقایان که در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با حضور مدیران ، ورزشکاران و مدعوین برگزار شدگفت : این مسابقات و رقابت ها علاوه بر اینکه توانائی ها و مهارت های ورزشکاران را در بوته آزمایش قرار داده و شور و هیجان رقابت سالم را ایجاد می کند ، موجب افزایش همدلی ، همبستگی و ایجاد ارتباطات موثر می شود کمک شایانی به پیشرفت افراد و به تبع آن سازمان یا شرکت می کند.

 

در پایان این مراسم از مدال آوران و قهرمانان رشته های ورزشی با اهدای جوائز تقدیر به عمل آمد.

 

المپیاد

در این دوره از مسابقات ، شرکت ارتباطات زیرساخت در رشته تنیس روی میز ( تیمی) و پینگ پنگ مقام اول و در مسابقات فوتسال مقام سوم را کسب کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied