شمانیوز
شما نیوز

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در سمنان :

بانک کشاورزی در موفقیت های بخش کشاورزی نقش اساسی داشته است

کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی روز پنج شنبه 13 تیرماه در سفر یک روزه خود به استان سمنان در همایش روسای شعب این استان اظهار داشت: تمام تلاش ما در بانک کشاورزی این است که در حد توان در خدمت بخش کشاورزی باشیم و افتخار می کنیم که در موفقیت ها و پیشرفت های بخش کشاورزی ، بانک کشاورزی سهم اساسی و به سزایی داشته و توانسته از طرح های بخش کشاورزی حمایت کند .

بانک کشاورزی در موفقیت های بخش کشاورزی نقش اساسی داشته است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان،  در این همایش قاسمی زانیانی با بیان این مطلب به رشد سپرده های مردمی در سال 1397 نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود: به زودی در بانک کشاورزی جشن هزار هزار میلیاردریالی سپرده های مردمی را برگزار می کنیم و این یکی از توفیقات بانک کشاورزی است.

 

وی در ادامه با اشاره به ترکیب سپرده های بانک کشاورزی و سوق دادن سپرده های گران قیمت به سمت ارزان قیمت ، تصریح کرد: بانک کشاورزی از طرح های اولویت دار  همواره حمایت کرده و عملکرد خوب شعب در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ،مکانیزاسیون کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری موید این امر است.

 

زانیانی گفت: امروز رویکرد ما با گذشته باید متفاوت باشد ، مشتری مداری اصل استراتژیک کار ماست و باید برای حفظ مشتری و جذب مشتری جدید برنامه داشته باشیم و متناسب با نیاز مشتری خدمات ارائه دهیم.

 

عضو هیئت مدیره بانک اظهار داشت: بخشی از خدماتی که ما ارائه می دهیم ، نوع رفتار و برخورد و نوع محصولاتی است که تولید می کنیم و باید محصولات و خدماتی را که به مشتری ارائه می دهیم مدام ارزیابی کنیم  تا خدمتی را که مورد نیاز مشتری است ارائه دهیم.

 

براساس این گزارش در این همایش مهندس میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز طی سخنانی با اشاره به همکاری و تعامل خوب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی در استان، از زحمات بانک کشاورزی قدردانی و طی سخنانی مطالبی را در باره تلاش برای ورود منابع بخش به بانک کشاورزی ،ایجاد انگیزه برای تولیدکننده ها ، برقراری ارتباط خوب و تعامل سازنده با کشاورزان و دامداران عنوان کرد.

 

شایان ذکر است بازدید از  طرح دهکده قارچ نجم ، کشتارگاه صنعتی گلچین طیور در ایوانکی و طرح نیمه کاره گلخانه در گرمسار که هرسه با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی احداث شده اند و بازدید از شعب ایوانکی ، گرمسار و مدیریت و سازمان جهاد کشاورزی سمنان از برنامه های سفر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به استان سمنان بوده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied