شمانیوز
شما نیوز

حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان به بانک قرض الحسنه رسالت پیوست

حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان و بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان به بانک قرض الحسنه رسالت پیوست

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، حجت الاسلام و المسلمین نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بانک قرض الحسنه رسالت با محمدحسین حسین زاده مدیرعامل، عباس صحرایی معاون مدیرعامل و مدیر گروه سازمان ها و نهادهای راهبردی و بین الملل و حسین ابوئی مشاور مدیرعامل این بانک دیدار و گفتگو کرد.

 

حسین زاده در این دیدار، بانک قرض الحسنه رسالت را نخستین بانک قرض الحسنه بدون شعبه در کشور عنوان کرد و گفت: در این بانک به طور تخصصی خدمات قرض الحسنه ای به مشتریان ارائه می شود.

 

وی به مدل بانکداری اجتماعی اشاره کرد وگفت: در حال حاضرافتتاح حساب، درخواست دسته چک و درخواست تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام می شود و مشتریان می توانند خدمات خود را از این بانک بدون مراجعه به شعب بانک دریافت کنند.

 

حسین زاده بانکداری بدون شعبه را افق1400بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد و افزود: خوشبختانه پیشرفتی که در این روند مشاهده شده و همچنین با استقبالی که از سوی مشتریان شاهد آن هستیم گواه بر تحقق این مهم پیش از 1400دارد.

 

در ادامه تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان به امضای حسین زاده مدیرعامل بانک و حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم در خانه ملت رسید.

 

بر اساس این تفاهم نامه اقشارمختلف از جمله سازمان ها، نهادها، شرکت ها و واحدهای تولیدی در شهرستان های رباط کریم و بهارستان از خدمات این بانک در چارچوب کانون های همیاری اجتماعی و کانون های کار و زندگی بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied