شمانیوز
شما نیوز

در سفر معاون اول رئیس جمهور به منطقه لامرد مطرح شد:

جهانگیری: طرح آلومینیوم جنوب در ماه های آینده، راه اندازی می شود

معاون اول رئیس جمهور از طرح آلومینیوم جنوب به عنوان یکی از پروژه های مهم کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی یاد و اعلام کرد: آلومینیوم از صنایع اصلی و مورد نیاز کشور به شمار می آید و قرار است کارخانه آلومینیوم جنوب، در ماه های آتی به بهره برداری برسد.

جهانگیری: طرح آلومینیوم جنوب در ماه های آینده، راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): اسحاق جهانگیری امروز در سفر به استان فارس، هدف از حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامِرد را بازدید از روند راه اندازی این پروژه مهم ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا با رفع موانع پیش رو، آلومینیوم جنوب طی ماه های آتی به بهره برداری رسد.

وی گفت: طی دو سال پایانی دولت، یک مجموعه کامل از صنایع بزرگ در سراسر کشور در حال اجرا است که باید بر روی آن ها تمرکز کنیم تا هرچه سریعتر راه اندازی شوند.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد قرار است در فاز نخست 100 هزار تن شمش آلومینیوم در سال تولید کند .

بنابر این گزارش، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از بخش های مختلف پروژه در دست احداث کارخانه تولید آلومینیوم دیدن کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied