شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/4/20

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/4/20 / این خبر هر ساعت بروزرسانی می شود.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/4/20

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/4/20

در حال بروزرسانی ......

 

 

 

قیمت ارز در صرافی ملی/ پنجشنبه 98.4.20

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به صبح دیروز ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.صرافی‌های بانک‌ها امروز پنجشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12 هزار و 750 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 650 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 14 هزار و 650 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 550 تومان است.

5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند./تسنیم

 

 

قیمت دلار / پنجشنبه 98.4.20

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۲هزار و ۳۸۲ تومان تعیین شد.بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند

برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 12هزار و 382 تومان و 5 ریال، قیمت یورو را 13 هزار و 963 تومان و 3 ریال و قیمت پوند انگلیس را 15هزار و 518 تومان  برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار نسبت به روزهای کاری قبل کاهش چشم‌گیری داشته و دلار از کانال 14هزارتومانی به کانال قیمتی 13هزار تومان وارد شده بود و امروز بعد از چند روز افت‌وخیز وارد کانال 12هزارتومانی شد. 27 خردادماه بار دیگر دلار وارد کانال 13هزاری شد، اما از فردای آن روز بار دیگر دلار 12هزاری شد.

گفتنی است امروز نسبت به روز قبل، قیمت دلار ثابت و قیمت یورو و قیمت پوند افزایش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!/تسنیم

 

 

قیمت ارز مسافرتی/ پنجشنبه 98.4.20

شعب منتخب بانکی امروز قیمت ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۶۶۵ تومان اعلام کرده‌اند.شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را به‌عهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 14 هزار و 665 تومان و 3 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 14  هزار و 700 تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

 مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

براساس سیاست بانک مرکزی که از روز 18 شهریورماه سال 97 آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی‌شود. طبق بخشنامه بانک مرکزی تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به‌صورت اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به نرخ بازار بلامانع است.

بر این اساس بانک‌ها مجازند از محل ارزهای خریداری‌ شده و با تأمین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی به نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته از قبیل گذرنامه‌ معتبر، بلیط‌ مسافرت هوایی، ویزای کشور مقصد - در مورد کشورهایی که نیاز به ویزا دارند - اقدام کنند.

همچنین لازم است مدارک مزبور به‌منظور نظارت بازرسان بانک در سوابق نگهداری شود و اخذ تعهد کتبی از متقاضی مبنی بر خرید ارز صرفاً از یک منبع اعم از بانک و یا صرافی مجاز معتبر الزامی است./تسنیم

 

 

قیمت طلای جهانی/ پنجشنبه 98.4.20

همزمان با رشد جزئی قیمت طلای جهانی، قیمت طلا در بازار ایران نیز افزایش اندک یافته است؛ هم اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۳۱ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی ۴ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با افزایش همراه بوده و به 1419.9 دلار رسیده است. افزایش قیمت جهانی طلا به همراه نوسان جزئی قیمت ارز در بازار داخلی موجب رشد اندک قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

امروز در بازار سبزه میدان، قیمت طلا نسبت به دیروز افزایش جزئی داشته است؛  هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 431 هزار و 500 تومان، هر گرم طلای 24 عیار با قیمت 575 هزار و 300 تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و 869 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

سکه‌فروشان سبزه میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را 4 میلیون و 544 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را 4 میلیون و 362 هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی را 2 میلیون و 328 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی را یک میلیون و 469 هزار تومان و سکه گرمی را 979 هزار تومان اعلام کرده اند.

گفتنی است، قیمت سکه طرح جدید امروز نسبت به دیروز 16 هزار تومان افزایش یافته ولی قیمت سکه طرح قدیم ثابت مانده است؛ البته قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به دیروز کاهش یافته است./تسنیم

 

 

مرور بازار در روز گذشته ( چهارشنبه 19 تیر )

قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با افزایش همراه بوده و به 1391.8 دلار رسیده است. افزایش قیمت جهانی طلا به همراه نوسان جزئی قیمت ارز در بازار داخلی موجب رشد اندک قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

امروز در بازار سبزه میدان، قیمت طلا نسبت به دیروز افزایش جزئی داشته است؛  هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 430 هزار و 800 تومان، هر گرم طلای 24 عیار با قیمت 573 هزار و 600 تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و 863 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

سکه‌فروشان سبزه میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را 4 میلیون و 528 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را 4 میلیون و 360 هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی را 2 میلیون و 328 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی را یک میلیون و 479 هزار تومان و سکه گرمی را 989 هزار تومان اعلام کرده اند.

گفتنی است، قیمت سکه طرح جدید امروز نسبت به دیروز 6 هزار تومان افزایش یافته ولی قیمت سکه طرح قدیم ثابت مانده است؛ البته قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به دیروز کاهش یافته است./تسنیم

نوع

قیمت لحظه

قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید

4 میلیون و 528 هزار تومان

قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم

4 میلیون و 360 هزار تومان

قیمت نیم سکه بهارآزادی

2 میلیون و 328 هزار تومان

قیمت ربع سکه بهارآزادی

یک میلیون و 479 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

989 هزار تومان

قیمت هرگرم طلای 18 عیار

430 هزار و 100 تومان

قیمت هر گرم طلای 24 عیار

573 هزار و 600 تومان

قیمت هر مثقال طلا نوع

قی  یک میلیون و 863 هزار تومان

قیمت هر اونس طلای جهانی

1391.4 دلار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied