شمانیوز
شما نیوز

پذیرش اولین گروه از دانشجویان کارآموز در شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری در راستای مسئولیت های اجتماعی وبا هدف ارتقای علمی وتجربی دانشجویان برای اولین بار از 15 تیر ماه 98 پذیرای دانشجویان کار آموز از دانشگاههای سراسر کشور است .

پذیرش اولین گروه از دانشجویان کارآموز در شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری: افشین رمضانی کارشناس آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد سفید دشت با تایید این خبر گفت :این دانشجویان از6 دانشگاه صنعتی برترکشور شامل دانشگاه شهرکرد ،آموزشکده فنی شهرکرد ، صنعتی شیراز ، صنعتی بیرجند ، صنعتی اصفهان و ابن سینای همدان در مقطع کارشناسی جهت گذراندن دوره های  کارآموزی خود ثبت نام نموده و شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری را انتخاب نمودند .    

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه رقابت علمی صنعتی در دنیای امروز رو به گسترش است باید برای موفقیت شغلی زمینه را جهت  کسب مهارت های تجربی و عملی فراتر از مدرک دانشگاهی فراهم نماییم . به همین منظور شرکت فولاد سفید دشت با برنامه ریزی مناسب تلاش نموده تا با ایجاد پل ارتباطی بین صنعت ودانشگاه شرایط ویژه ای را جهت انتقال تجربه ودانش فنی دریک محیط واقعی در بین دانش آموختگان دانشگاه ها  ایجاد نماید .

رمضانی گفت :کارآموزان پس از گذراندن آموزش های ایمنی وبازدید از واحدهای مختلف  شرکت مطابق با برنامه ریزی های انجام شده و پس از تعیین سرپرست برای هر کارآموز در  واحد های مربوطه تقسیم وشروع به فراگیری نمودند .

وی در پایان ضمن قدر دانی از مدیرعامل وهمکارانی که در این امر با واحد آموزش تعامل و همفکری نمودند تصریح کرد تلاش ما براین است که با همکاری مجدانه واحد های مختلف در اجرای هرچه بهتر واثر بخش این دوره ها گام برداریم .

گروه سفید 2

گروه سفید 3

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied