شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شرکت تولید کننده قطعات و سیستم‌های اتومبیل کروز

دکتر سالاری: تأمین اجتماعی در کنار تولیدکنندگان است

همزمان با هفته تأمین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با مدیران ارشد این سازمان از شرکت کروز که در زمینه تولید قطعات و سیستم‌های خودرو فعالیت می‌کند، بازدید کردند.

دکتر سالاری: تأمین اجتماعی در کنار تولیدکنندگان است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه‌ای با مدیران شرکت کروز گفت: شرکت کروز به عنوان مجموعه‌ای که حدود 11 هزار شغل پایدار ایجاد کرده و رسیدگی به وضعیت نیروی کار نیز در این شرکت به خوبی انجام می‌‎شود، از جمله شرکت‌های موفقی است که از سازمان تأمین اجتماعی خدمات دریافت می‌کند.

دکتر سالاری با اظهار خوشحالی از روند توسعه فعالیت شرکت کروز، اظهار داشت: بازار خودرو شرایط خاصی دارد و از جمله صنایعی است که اشتغال قابل توجهی برای نیروهای متخصص تولید می‌کند و سازمان تأمین اجتماعی در کنار مدیران و کارکنان این شرکت ایستاده است و برای رفع مشکلات و توسعه فعالیت شرکت نهایت همکاری را داریم.

وی ادامه داد: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم کمکی به صنعت بکنیم تا در جنگ اقتصادی با انسجام بیشتر تولید و اشتغال را حفظ کنیم. باید همکاری نزدیک‌تری بین سازمان تأمین اجتماعی و تولید کنندگان ایجاد شود. ما خود را در کنار شما می‌دانیم و هرآنچه در توان باشد، انجام خواهیم داد.

ناهید حیدری، مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران نیز در این بازدید گفت: شرکت کروز از جمله شرکت‌های موفق و بزرگ تحت پوشش شعبه ۱۵ است و با داشتن ۷۵۰۰ بیمه شده از شرکت‌های دوست دار کارگر است که تا کنون ۳ بار به عنوان کارفرمای نمونه سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است.

وی افزود: این شرکت در مجموع ۱۱ هزار بیمه شده دارد که 7500 نفر آنان تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران و مابقی تحت پوشش استان البرز هستند.

مهندس نادر سخا، مدیرعامل شرکت کروز نیز در این جلسه از حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیأت همراه تشکر کرد و گفت: مجموعه همکاران برای موفقیت شرکت تلاش گسترده‌ای دارند و نیروی انسانی متخصص و توانمند از جمله عوامل موفقیت شرکت است.

وی با بیان اینکه کار شرکت کروز از سال ۱۳۶۰ با یک کارگاه کوچک شروع کرد، اظهار داشت: بعد از آن روند توسعه فعالیت شرکت طی شده و امروز یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید قطعه محسوب می‌شود و در تامین قطعات خودرو پیشتاز هستیم.

مدیرعامل شرکت کروز گفت: اکثریت کارکنان شرکت کروز از بانوان هستند و این شرکت کاملا خصوصی بوده و بعد از ایران خودرو و سایپا در بین شرکتها صنعت خودرو بالاترین گردش مالی را دارد.

مهندس سخا گفت: در سال ۹۶ در یکی از کارخانجات آتش سوزی رخ داد که تامین اجتماعی کمک بسیار خوب و تاثیرگذاری انجام دادند.

وی با اشاره به تحریم صنعت خودرو اظهار داشت: صنعت خودرو در ردیف تحریم‌های اولیه است و البته وارد کردن خودرو و قطعات خودرو محدودیتی ندارد اما تولید با تحریم مواجه است چون در این حوزه اشتغال و صرفه جویی ارزی وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied