شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیرعامل بیمه ایران معین با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

آقای کاوه در نخستین نشست خود با دکتر مظفری که روز پنجشنبه ٢٠ تیرماه در محل سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش روی‌داد به توضیح فعالیت‌های شرکت متبوع خود در منظقه آزاد کیش اشاره کرد.

دیدار مدیرعامل بیمه ایران معین با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، آقای کاوه در نخستین نشست خود با دکتر مظفری که روز پنجشنبه ٢٠ تیرماه در محل سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش روی‌داد به توضیح فعالیت‌های شرکت متبوع خود در منظقه آزاد کیش اشاره کرد.

 

آقای کاوه سهم بزرگ کیش را در صنعت توریسم شگقت انگیز توصیف کرد و از ظرفیت‌های خاص شرکت بیمه ایران معین نظیر سرمایه بالا، پرتفوی متوازن، حضور در بیش از ۱۴ نقطه از جزیره زیبای کیش،حد بالای اختیارات واحدهای اجرایی شرکت در صدور و خسارت، ایجاد اشتغال بیش از مجموع بیمه‌گران فعال در جزیره و بسیاری دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد بیمه ایران معین یاد کرد.

 

دکتر مظفری نیز در این دیدار به نقش بیمه ایران معین به عنوان بزرگترین شرکت بیمه در مناطق آزاد اشاره کرد و گفت انتظار می‌رود بیمه ایران معین با رویه‌های جدید در ارائه خدمات بیمه‌ای و رویکرد مناسب، زمینه شکوفایی بیمه در جزیره زیبای کیش را مهیا کند. در پایان دو طرف بر همکاری بیشتر تاکید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied