شمانیوز
شما نیوز

مراسم جشن کرامت در شهر سرچشمه برگزار شد

به همت مجتمع مس سرچشمه، در خجسته ایام ولادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مراسم جشن کرامت روز یکشنبه در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر سرچشمه برگزار شد.

مراسم جشن کرامت در شهر سرچشمه برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، در این مراسم معاونت پشتیبانی، مشاور فرهنگی، رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و جمع زیادی از شهروندان شهر مس سرچشمه حضور داشتند.

 

مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: امروز در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر سرچشمه عده زیادی از محبان اهل بیت(ع) جمع شده اند و حاجت از اهل بیت(ع) را در این مکانها نیز می توان گرفت.

 

حجت الاسلام کرمی نژاد با اشاره به اینکه بنا به روایات هر کسی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شود بهشت بر او واجب می شود، بیان کرد: باید ببینیم در زندگی خود چقدر از ائمه اطهار(ع) اطاعت و پیروی می کنیم.

 

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم در مسیر اهل بیت(ع) باشیم باید در اخلاق فردی، زندگی اجتماعی، تربیت فرزند، تک تک دستورات آنها را در زندگی خود پیاده کنیم.

 

 مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه شهدا به گردن ما حق زیادی دارند، خاطرنشان کرد: باید قدردان نعمتی که به واسطه خون این شهدا برای ما ایجاد شده باشیم و اجازه ندهیم شهدا در پیچ و خم زندگی ما فراموش شوند که الحمدلله مردم نسبت به شهدا خیلی احترام قائل هستند.

 

حجت الاسلام کرمی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر مجتمع مس سرچشمه در انجام اقدامات عمرانی در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شد و گفت: از مجتمع مس سرچشمه درخواست می کنم به همراه شهرداری سرچشمه در فراهم کردن ملزومات این مکان اقدام نماید.

 

بنا به این گزارش، اجرای گروه تواشیح کوثر، گروه هنری «خطوی کرمانی» و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از دیگر بخش های این جشن بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied