شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم معارفه مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی گمرک ایران

طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک ایران، مدیرکل جدید دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی گمرک معرفی شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی گمرک ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، در این مراسم علی بعیدی مفردنیا با اشاره به اهمیت و جایگاه دفتر برنامه‌ریزی، از توجه خاص رئیس کل گمرک ایران به این مجموعه و همچنین زحمات خانم باقری‌پور در دوره تصدی این دفتر قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مدیرکل جدید دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی با توجه به نقش و کارکرد این دفتر و گستردگی و تنوع حوزه فعالیت آن بتواند در تحقق اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده مثمرثمر باشد.

 

بر پایه این گزارش‌ باقری‌پور سرپرست سابق دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی طی سخنانی کوتاه با قدردانی از تلاش و همکاری کارکنان این دفتر، بر وظیفه سنگین این واحد در زمینه برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی عملکرد سازمان در سطوح مختلف (خارج و داخل سازمان) تأکید کرد و ضرورت اهتمام بیشتر به این مدیریت را مورد اشاره قرار داد.

 

این گزارش حاکی است غلامرضا صفاری طاهری مدیرکل جدید دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی نیز با قدردانی از حسن اعتماد رئیس کل گمرک و معاون برنامه‌ریزی و بین‌الملل اظهارداشت که نهایت تلاش خود را برای پاسخگویی به این اعتماد به کار خواهد بست.

 

وی افزود: مسئولیت دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی که در هسته مرکزی فعالیت‌های فکری، هدف‌گذاری، پایش اطلاعات و برنامه‌ریزی سازمان قرار دارد و به نوعی قطب نمای فکری سازمان در جهت‌دهی به اهداف و اقدامات به‌شمار می‌رود تلاش و مساعدت کلیه کارکنان و حمایت مدیریت ارشد سازمان را می‌طلبد.

 

وی افزود: تجربیات سازمان حکایت از این واقعیت دارد که هرگاه در کنار توجه به گمرکات اجرایی و امور فنی سازمان، به واحدهای فکری ستادی نیز توجه شده است سازمان به موفقیت‌های بزرگ و کم‌نظیر دست یافته و به‌عنوان سازمان نمونه انتخاب شده است که امیدواریم این رویه به نحو مطلوب و شایسته‌ای دنبال شود.

 

براساس این گزارش در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات خانم باقری‌پور و اهدای لوح تقدیر به وی، حکم غلامرضا صفاری طاهری به‌عنوان مدیرکل جدید دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی گمرک قرائت شد.

 

مدیرکل جدید دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی بیش از این دارای مسئولیت‌های اجرایی متعددی در گمرک بوده که مدیرکلی دفاتر آموزش و همکاری‌های بین‌الملل از آن جمله است. وی همچنین مدتی به‌عنوان مدیر منابع انسانی و امور پشتیبانی سازمان بورس اوراق بهادار، عهده‌دار مسئولیت بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied