شمانیوز
شما نیوز

حضور «همراه اول» با شعار «تحقق رویای دیجیتال» در الکامپ ۹۸

همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار «تحقق رویای دیجیتال» حضور می یابد.

حضور «همراه اول» با شعار «تحقق رویای دیجیتال» در الکامپ ۹۸
به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور برای معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می کند.
 
اپراتور اول در این نمایشگاه، با آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های «ارزش افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان می رود.
 
همچنین همراه اول با معرفی قابلیت های اپلیکیشن های «همراه من»، «همراه یار»، «باشگاه فیروزه ای» و درگاه های رسمی خرید شارژ و بسته های اینترنتی این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه های گلچین و شاپ، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.
 
ارائه تمامی خدمات اعم از تعویض سیم کارت قدیم به نسل جدید، فروش و فعال سازی سیم کارت های دانشجویی، دانش آموزی و کودک، فعال سازی خدمات غیر حضوری از دیگر برنامه های همراه اول و شرکت های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه است.
 
علاوه بر حضور بخش های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت های همکار همراه اول در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
قرار است براساس برنامه زمانبندی شده، پنل ها و کارگاه های مرتبط با حوزه های فنی در سالن های مختلف و طی روزهای برگزاری این نمایشگاه در غرفه همراه اول برگزار شود.
 
علاقه مندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه به سالن های خلیج فارس، الکامپ جابز و فضای باز جلوی سالن خلیج فارس مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied