شمانیوز
شما نیوز

استاندار مرکزی:

تعامل سازمان تامین اجتماعی با دستگاه های اجرایی مطلوب است

در راستای ارایه خدمات مناسب به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، جلسه کمیته بیمه و درمان استان مرکزی با حضور استاندار ، اعضا و مسئولین تشکلهای کارگری و روسای کانونهای بازنشستگی در استان مرکزی برگزار شد.

تعامل سازمان تامین اجتماعی با دستگاه های اجرایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، استاندار مرکزی گفت: تأمین اجتماعی پیچیدگی‌های زیادی را پیش رو دارد و شرایط برای این مجموعه سخت شده است و این سازمان باید در هرماه ۹ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

استاندار مرکزی گفت: در حالی که با شرایط اقتصادی درآمدها حاصل نمی‌شود اما تعهد این سازمان باید در پایان هرماه به طور کامل برای پرداخت حقوق مستمری بگیران محقق شود.

آقازاده افزود: ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به این سازمان است و شرایط را برای این مجموعه دشوار کرده است.

استاندار مرکزی گفت: برای رفع بخشی از مشکلات این مجموعه می‌توان بر سر تهاتر اموال توافق انجام گیرد که این شیوه در ۲ دهه گذشته نیز عملیاتی شده است.

آقازاده افزود: لازم است کارگروهی برای بررسی مشکلات این مجموعه در استانداری تشکیل و راهکارهای برون رفت از این تنگناها در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: تعامل تأمین اجتماعی با دستگاه‌های اجرایی مطلوب است و با وجود مشکلات، این مجموعه توانسته با مدیریت مناسب از مشکلات عبور کند.

استاندار مرکزی گفت: با وجود مشکلات، تأمین اجتماعی استان مرکزی با ساخت پلی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) اراک با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال به ارائه خدمات تخصصی بیشتری خواهد پرداخت.

آقازاده افزود: تلاش‌های مجموعه تأمین اجتماعی استان موجب شده تا ۳۰ درصد تخت‌های درمانی این مجموعه در استان افزایش پیدا کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در آمد تأمین اجتماعی استان مرکزی در سال گذشته یک هزار و ۶۸۷ میلیارد تومان بوده که یک هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

«محمدرضا بیدهندی» افزود: بودجه ۹۸ تأمین اجتماعی استان مرکزی در سال ۹۸، ۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

وی اظهار داشت: در سه ماه اول امسال باید ۵۴۷ میلیارد تومان درآمد در استان حاصل می‌شد که ۴۸۳ میلیارد محقق شده است.

بیدهندی افزود: ۳۶ نوع از خدمات این مجموعه در استان مرکزی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود که تلاش می‌شود تا به ۶۰ خدمت افزایش یابد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی زرندیه ۴۰ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر ثریا پازوکی افزود: چهار تخت ویژه به مجموعه تخت‌های بیمارستانی تأمین اجتماعی استان مرکزی اضافه شده و بزرگترین طرح پلی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) اراک با ۱۶۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: دستگاه سنگ شکن در این بیمارستان نصب شده است که اقدامات برای گواهی و مجوز آن در حال انجام است.

دکتر ثریا پازوکی»افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک رتبه ۲ کشور را در بین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کشور کسب کرده است و طرح زایمان در آب در این بیمارستان راه اندازی شده و تاکنون ۶۰ نوزاد به این شیوه متولد شده‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: چهار میلیون و ۶۸۰ مراجعه سال گذشته به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان مرکزی ثبت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied