شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/4/26+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/4/26// این خبر هر ساعت بروزرسانی می شود ....

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/4/26+ تغییرات

 

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/4/26+ تغییرات

 

 

 

درحال بروزرسانی....

 

 

قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه 26 تیر // ساعت 18:00

 در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۳۵ هزار تومان (۶۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۹۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان (۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۴۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) فروخته می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۹۰ هزار و ۸۲۹ تومان (۱۳۸۵ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۴۰۲.۶۸ دلار (۱۱.۳۲ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

دلار ارزان‌تر شد

اما قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها با شیب زیادی رو به کاهش است؛ به گونه‌ای که دلار نسبت به دیروز در صرافی‌های بانکی ۶۵۰ تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود و بانک‌ها هم ۴۳۷ تومان کمتر می‌خرند.

بانک‌ها امروز (۲۶ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۱ هزار و ۷۵۱ تومان بود، امروز ۱۱ هزار و ۳۱۴ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۶۸۶ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۴۶ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۳۲۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۶۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان کاهش یافته است./تسنیم

 

اخرین قیمت دلار در بازار ازاد چهارشنبه 26 تیر // ساعت 14:00

مشاهدات عینی از بازار ارز نشان می‌دهد که بازار ارز بازهم در شیب نزول قیمت قرار دارد و این شیب کاهش قیمت تا حدودی منجر به افزایش صفوف در خیابان فردوسی برای فروش ارز شده است. 

به نظر می‌رسد این روند قرار از ۳۰ میلیون دلار ارز پنهان در منازل را به بازار بازگرداند.

براساس بررسی میدانی قیمت دلار با کاهش ۲۵۰ تومانی از روز گذشته از ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان رسید و همچنین نرخ یورو در بازار آزاد هم با کاهش ۳۵۰ تومانی از قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان به قیمت ۱۳ هزار تومان و ۳۵۰ تومان رسید.

همچنین در ساعت ۱۳.۰۹ روز چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ خرید و فروش در جریان معاملات امروز بازار ارز شدت کاهشی به خود گرفته است و در نهایت هر دلار ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و همچنین نرخ یورو ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان هفته نرخ دلار وارد کانال ۱۰ هزار تومانی شود./ باشگاه خبرنگاران 

 

 

 

قیمت طلا 18 و طلای 24 عیار امروز چهارشنبه 26 تیر // ساعت 13:30

قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با کاهش نسبت  به دیروز به ارزش 1405.3 دلار مبادله می شود. همزمان با کاهش قیمت جهانی طلا وکاهش قیمت ارز در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی کاهش چشم گیری داشته است.

امروز در بازار سبزه میدان، قیمت طلا نسبت به روزکاری قبل، کاهش داشته است؛  هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 372 هزار و 600 تومان، هر گرم طلای 24 عیار با قیمت 496 هزار و 800 تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و 614 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.​

سکه‌فروشان سبزه میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را 3 میلیون و 830 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را 3 میلیون و 810 هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی را 2 میلیون و 88 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی را یک میلیون و 269 هزار تومان و سکه گرمی را 949 هزار تومان اعلام کرده اند.

گفتنی است، قیمت سکه طرح جدید امروز نسبت به صبح سه شنبه بیش از 260هزار تومان کاهش یافته و قیمت سکه طرح قدیم  نیز 230 هزار تومان ارزان شده است؛ البته قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به روز قبل کاهش یافته است./تسنیم

نوع

قیمت لحظه

قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید

3 میلیون و 830 هزار تومان

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم

3 میلیون و 810 هزار تومان

قیمت نیم سکه بهار آزادی

2 میلیون و 88 هزار تومان

قیمت ربع سکه بهار آزادی

یک میلیون و 269 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

949 هزار تومان

قیمت هر گرم طلای 18 عیار

372  هزار و 600  تومان

قیمت هر گرم طلای 24 عیار

496 هزار و 800  تومان

قیمت هر مثقال طلا نوع

قی یک میلیون و 614 هزار تومان

قیمت هر اونس طلای جهانی

1405.3 دلار

 

 

 

قیمت دلار ، یورو ، درهم و پوند امروز چهارشنبه 26تیر // ساعت 13:15

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با کاهش محسوسی مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 650 تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم 11 هزار و 550 تومان تعیین شده است.

این درحالی است که قیمت دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز 11 هزار و 450 تومان تعیین شده است. هم اکنون دلار آزاد از دلار بانکی 200 تومان ارزانتر است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافت و برای فروش به مردم با قیمت 13 هزار و 550 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 450 تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، 3225 تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم 14 هزار و 687 تومان تعیین شده است.

گفتنی است،  امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 751 تومان و 2 ریال، قیمت یورو را 13هزار و 231 تومان و 7 ریال و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار و 705 تومان و 6 ریال  برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

همچنین،شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 324 تومان و 8 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 400 هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

قیمت ارز حجاج که از سوی بانک مرکزی به شعب بانک های عامل اعلام می شود برای روز جاری 11 هزار و 708  تومان و 2 ریال است. هر حاجی می تواند 200 دلار از شعب منتخب دریافت کند.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار در صرافی بانکی

11 هزار و 650 تومان

قیمت دلار در صرافی آزاد

11 هزار و 450 تومان

قیمت یورو در صرافی بانکی

13 هزار و 550 تومان

قیمت درهم امارات در صرافی آزاد

3 هزار و 225 تومان

قیمت پوند در صرافی آزاد

14 هزار و 687 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 324  تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 751 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

13 هزار و 231  تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 705  تومان

 

 

 

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه 26 تیر // ساعت 12:15

در حالی که به دنبال انتشار آمارهای مثبت از بخش خرده فروشی آمریکا ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز کاهش داشت، اما امیدها به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و نامعلوم بودن سرنوشت جنگ تجاری مانع از افت بیشتر قیمت ها شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1403 دلار و 81 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز 0.3 درصد افت داشت و به 1406 دلار و 40 سنت رسید.

برایان لن، تحلیلگر بازار طلا در سنگاپور گفت: «دیروز شاهد انتشار آمارهای مثبتی از اقتصاد آمریکا بودیم که موجب افت قیمت طلا شد. اما همچنان انتظار می رود نرخ بهره توسط فدرال رزرو کاهش یابد.»

وی افزود: «از سوی دیگر، آمریکا و چین به حل اختلافات تجاری نزدیک نیستند و خیلی از بانک های مرکزی جهان به ویژه چین به خرید طلا ادامه می دهند.»

اما عاملی که موجب کاهش اشتها برای خرید طلا شد، رشد ارزش دلار بود. پس از آنکه آمارها نشان داد که میزان خرده فروشی در اقتصاد آمریکا در ماه ژوئن بیش از حد انتظار رشد داشته و تحلیل ها در مورد تقویت اقتصاد این کشور را تایید کرد، شاخص ارزش دلار با افزایش مواجه بود.

اما با این وجود، فعالان بازار همچنان انتظار دارند که فدرال رزرو در پایان ماه جاری اقدام به کاهش نرخ بهره خواهد کرد. احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره 100 درصد و کاهش 50 واحدی 27 درصد برآورد شده است.

ادوارد مویا تحلیلگر موسسه اوآندا در این باره گفت: «4 بانک مرکزی بزرگ جهان در نیمه دوم امسال اقدامات محرک اقتصادی جدیدی را به اجرا خواهند گذاشت و به نظر می رسد که چشم انداز افزایشی قیمت طلا همچنان ادامه خواهد داشت و قیمت فلز زرد به حدود 1500 دلار هم خواهد رسید./تسنیم

 

 

 

قیمت ارز مسافرتی امروز چهارشنبه 26 تیر // ساعت 12:00

شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را به‌عهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است؛ تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 324 تومان و 8 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 400 هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

قیمت ارز حجاج که از سوی بانک مرکزی به شعب بانک‌های عامل اعلام می‌شود برای روز جاری با کاهش نسبت به روز قبل 11 هزار و 708 تومان و 2 ریال است. هر حاجی می‌تواند 200 دلار از شعب منتخب دریافت کند.

براساس سیاست بانک مرکزی که از روز 18 شهریورماه سال 97 آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی‌شود. طبق بخشنامه بانک مرکزی تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به‌صورت اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به‌نرخ بازار بلامانع است.

بر این اساس بانک‌ها مجازند از محل ارزهای خریداری‌‌شده و با تأمین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی به‌نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته از قبیل گذرنامه‌ معتبر، بلیط‌ مسافرت هوایی، ویزای کشور مقصد ــ در مورد کشورهایی که نیاز به ویزا دارند ــ اقدام کنند.

همچنین لازم است مدارک مزبور به‌منظور نظارت بازرسان بانک در سوابق نگهداری شود و اخذ تعهد کتبی از متقاضی مبنی بر خرید ارز صرفاً از یک منبع اعم از بانک و یا صرافی مجاز معتبر الزامی است./تسنیم

 

 

قیمت خرید دلار در بانک ها چهارشنبه 26 تیر // ساعت 11:45

بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 314 تومان و 2 ریال، قیمت یورو را 12 هزار و 686 تومان و 9 ریال و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار و 46 تومان و 2 ریال  برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار نسبت به روزهای کاری قبل کاهش چشم‌گیری داشته و وارد کانال 11 هزارتومانی شده است.

گفتنی است امروز نسبت به روز کاری قبل، قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند کاهش  یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!/تسنیم

 

 

 

قیمت ارز در صرافی ملی امروز چهارشنبه 26 تیر // ساعت 10:30

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز، 11هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 550 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 13 هزار و 550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 450 تومان است.

نرخ یورو و دلار نسبت به صبح روز گذشته 450 تومان کاهش داشته است.

 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند./تسنیم

 

قیمت روز ارزهای دولتی چهارشنبه 26 تیر // ساعت 10:15

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه بیست و ششم تیرماه 98» بدون تغییر نسبت به گذشته 42 هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با 429 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 52 هزار و 142 ریال و هر یورو نیز با 207 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 47 هزار و 96 ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس 42 هزار و 540 ریال، کرون سوئد 4 هزار و 471 ریال، کرون نروژ 4 هزار و 894 ریال، کرون دانمارک 6 هزار و 308 ریال، روپیه هند 611 ریال، درهم امارات متحده عربی 11 هزار و 437 ریال، دینار کویت 137  هزار و 954 ریال، یکصد روپیه پاکستان 26 هزار و 328 ریال، یکصد ین ژاپن 38 هزار و 829 ریال، دلار هنگ‌ کنگ 5 هزار و 376 ریال، ریال عمان 109 هزار و 234 ریال و دلار کانادا 32 هزار و 120 ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند 28 هزار و 175 ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و 5 ریال، لیر ترکیه 7 هزار و 352 ریال، روبل روسیه 667 ریال، ریال قطر 11 هزار و 539 ریال، یکصد دینار عراق 3 هزار و 520 ریال، لیر سوریه 82 ریال، دلار استرالیا 29 هزار و 429 ریال، ریال سعودی 11 هزار و 201 ریال، دینار بحرین 111 هزار و 703 ریال، دلار سنگاپور 30 هزار و 883 ریال، یکصد تاکای بنگلادش 49 هزار و 730 ریال، ده روپیه سریلانکا 2 هزار و 392 ریال، کیات میانمار 28 ریال و یکصد روپیه نپال 37 هزار و 991 ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان 8 هزار و 806 ریال، دینار لیبی 30 هزار 74 ریال، یوان چین 6 هزار و 103 ریال، یکصد بات تایلند 135 هزار و 881 ریال، رینگیت مالزی 10 هزار و 205 ریال، یک هزار وون کره جنوبی 35 هزار و 596  ریال، دینار اردن 59 هزار و 240 ریال، یکصد تنگه قزاقستان 10 هزار و 945 ریال، لاری گرجستان 14 هزار و 687 ریال، یک هزار روپیه اندونزی 3 هزار و 9 ریال، افغانی افغانستان 519 ریال، روبل جدید بلاروس 20 هزار و 621 ریال، منات آذربایجان 24 هزار و 758 ریال، یکصد پزوی فیلیپین 82 هزار و 330 ریال، سومونی تاجیکستان 4 هزار و 450 ریال، بولیوار جدید ونزوئلا 4 هزار و 206 ریال و منات جدید ترکمنستان 12 هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد./تسنیم

 

 

قیمت طلا و سکه و دلار امروز چهارشنبه 98/4/26 // ساعت 10:00

عنوان قیمت انلاین ساعت و تاریخ 
شاخص بورس 246,268.0 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
انس طلا 1,405.15 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
مثقال طلا 17,080,000 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
طلا 18 عیار/ 750 3,948,000 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
سکه امامی 40,100,000 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
دلار 118,890 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
یورو 138,500 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
نفت برنت 66.86 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26
بیت کوین 11581.7 ساعت 10:00// چهارشنبه 98/4/26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرور بازار در روز گذشته ( سه شنبه 25 تیر ) 

در بازار آزاد هم همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع سکه با ۹۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات چهارشنبه یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۲ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۱۲ دلار قیمت خورد.

 

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر ۹۸
نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (ریال)
مثقال طلا
۱۸,۱۲۰,۰۰۰
۱۷,۰۱۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۱۸۳,۰۰۰
۳,۹۲۶,۷۶۰
سکه جدید
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۷۵۰,۰۰۰
سکه قدیم ۴۱,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۵۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۱,۸۰۰,۰۰۰
۲۰,۸۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۳,۴۰۰,۰۰۰
۱۲,۵۰۰,۰۰۰
سکه گرمی ۹,۵۰۰,۰۰۰
۹,۴۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۴۱۱ دلار
۱۴۱۲ دلار

قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر ۹۸

صرافی ملی قیمت دلار را برای سه‌شنبه بیست و پنجم تیر با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی دوشنبه، ۱۱ هزار ۹۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵۰ تومان کاهش داشت و ۱۳ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۸۰۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه‌شنبه بیست و پنجم تیر ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۲ هزار و ۵۷۱ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۳۰۳ ریال ارزش‌گذاری شد.
 
قیمت ارز در بازار آزاد در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ تیر
همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد. اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.

 

قیمت ارز بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر (تومان)
مظنه دلار
۱۱۹۰۰
یورو
۱۳۳۹۰
درهم امارات
۳۲۴۵
پوند
۱۴۸۵۰
دلار کانادا
۹۱۱۵
لیر ترکیه
۲۱۱۵
دلار استرالیا
۸۳۶۵
یوان چین
۱۷۳۰

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied