شمانیوز
شما نیوز

ارائه خدمات تأمین اجتماعی به ۴۳ میلیون ایرانی/ تأمین اجتماعی کلید توسعه اقتصادی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ارائه خدمات این سازمان به ۴۳ میلیون ایرانی، گفت: تأمین اجتماعی کلید توسعه اقتصادی در جهان محسوب می‌شود.

ارائه خدمات تأمین اجتماعی به ۴۳ میلیون ایرانی/ تأمین اجتماعی کلید توسعه اقتصادی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  فارس، محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در نشست خبری که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت:‌ 155 کشور جهان عضو سازمان بین‌المللی تامین اجتماعی‌اند و گزارشات آنها تأکید دارد که تأمین اجتماعی اساسی‌ترین حق مردم و کلید اقتصادی هر جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: تأمین اجتماعی از مسائل مهم سیاسی و اجتماعی کشورها است و در آموزه‌های دینی و اخلاقی نیز مبارزه با فقر و جلوگیری از تمرکز ثروت  تأکید شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی  گفت: این سازمان دارای 556 شعبه اصلی، 232 شعبه اقماری، 80 بیمارستان ، 289 مرکز درمانی و 5 دی‌کلینیک است و امروز در 1000 واحد به حدود 43 میلیون خدمت ارائه می‌دهیم.

جعفریان با اشاره به اینکه 6 میلیون بازنشسته تحت پوشش تأمین اجتماعی‌اند، بیان داشت: 120 هزار میلیارد تومان بودجه امسال سازمان بود که نشان از وسعت سازمان در چرخه اقتصاد است.

وی ادامه داد: همه ثروت سازمان برای بیمه‌شدگان، مردم و کارگران است و حق‌الناس به شمار می‌رود و شرکای اجتماعی در سازمان نقش مهمی دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied