شمانیوز
شما نیوز

​مدیرعامل بانک صادرات ایران:

هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری با اتاق بازرگانی تهران، رونق تولید است

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تشریح جزییات تفاهم‌نامه همکاری این بانک با اتاق بازرگانی تهران گفت: این تفاهم‌نامه در چارچوب طرح طراوت امضا شد و هدف از آن تحریک تقاضای کل برای رونق تولید است.

هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری با اتاق بازرگانی تهران، رونق تولید است

به گزارش شمانیوز به نقل از ایبنا، حجت‌اله صیدی درباره تفاهم نامه اخیر همکاری بین بانک صادرات ایران و اتاق بازرگانی تهران، گفت: براساس این تفاهم‌نامه، بانک صادرات ایران خدماتی را به ویژه در زمینه افزایش سطح اعتباردهی به بنگاه‌ها به اتاق بازرگانی تهران و اعضای آن ارائه خواهد کرد.

 

وی هدف از ارائه این خدمات را کمک به بنگاه‌ها با توجه به تنگناهای مالی و نقدینگی آنها در چارچوب طرح طراوت بانک صادرات ایران عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح طراوت، گردش مالی بنگاه‌ها هم در زمینه سرمایه در گردش و هم در زمینه طرح‌های توسعه‌ای بهبود خواهد یافت و از سوی دیگر به کل زنجیره تولید و خدمات تولیدی کمک خواهد شد.

 

صیدی در خصوص صدور کارت‌های اعتباری برای اشخاص حقیقی و حقوقی در چارچوب طرح طراوت و همچنین تفاهم‌نامه امضا شده با اتاق بازرگانی تهران نیز خاطرنشان کرد: صدور کارت‌های اعتباری بخشی از طرح طراوت است.

 

وی با بیان اینکه رونق تولید دارای دو وجه کمک به تولیدکننده و مصرف‌کننده است، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، تحریک تقاضای کل و بالا بردن تقاضا برای مصرف‌کننده است. کارت‌های اعتباری در جهت تقاضا و برای مصرف‌کنندگان از سوی بانک صادرات ایران صادر می‌شود که این امر در نهایت باعث بالا رفتن تقاضا و در نهایت رونق عرضه خواهد شد.

 

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: کارت‌های اعتباری در چارچوب طرح طراوت برای  اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین اصناف و شرکت‌های مصرف‌کننده صادر خواهد شد و از طرف مقابل، به تولیدکنندگان نیز در قالب اعتبارات اسنادی و تنزیل اعتبارات کمک خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied