شمانیوز
شما نیوز

بازدید سرزده مدیر عامل صندوق بازنشستگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران

صبح امروز دکتر سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به ‌صورت سرزده از شرکت صنایع شیر پگاه تهران بازدید کرد.

بازدید سرزده مدیر عامل صندوق بازنشستگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی : بازدید از بخشهای مختلف شرکت شامل سالنهای شیرخشک، پنیرخامه ای، دوغ و شیر، شرکت در نماز ‌جماعت و صرف ناهار به همراه کارگران و پرسنل در سالن غذاخوری و نشست با مدیران ارشد این شرکت ‌از جمله برنامه های دکتر صالحی در این بازدید سرزده بود.
 
 
در پایان این برنامه نشستی با حضور مدیران ارشد صنایع شیر پگاه تهران از جمله آقای دکتر حسینی مدیرعامل ‌صنایع شیر پگاه و دکتر صالحی در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد که مدیرعامل صندوق ‌بازنشستگی کشوری به بیان موازین و رویکرد صندوق در این حوزه پرداخت.‌
 
صالحی گفت: سیاستهای جدید صندوق بر چهار اصل شفافیت، فسادستیزی، نخبه گزینی و جوان گرایی ‌قرار گرفته است.‌
 
وی افزود: سیاست‌های افزایش و توسعه سوددهی و سرمایه، توسعه بازار و به اشتراک گذاری تحقیقات ‌R&D‌ های شرکت‌های صنایع شیر یک سیاست کلیدی است. ‌در این راستا یکی از رویکردهای بسیار مهم، حرکت به سمت داخلی‌سازی تا حد 100 درصدی است.
 
 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی ضمن اشاره به ارسال ابلاغیه به کلیه هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در خصوص شناسایی گلوگاه‌های فنی و اقتصادی با تأکید بر مواد اولیه، قطعات و تجهیزات و خدمات فناورانه بویژه در دوران تحریم‌ها ادامه داد: تمهیدات لازم جهت استفاده از ظرفیت‌های فناورانه کشور بویژه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی تراز اول در راستای رفع اینگونه مشکلات در حال انجام است و بدین صورت است که ارتباط حقیقی و دوسویه صنعت و دانشگاه شکل خواهد گرفت و ضمن مقاوم‌سازی صنایع همه از آن منتفع خواهند شد.
 
صالحی با تاکید بر اینکه از اتفاقات خوب و بررسی های آینده نگرانه ای که شیر پگاه را در تله شیر یارانه‌ای ‌چون چندسال گذشته قرار ندهد استقبال می کنیم، گفت: ارزش افزوده در تولیدات شیر پگاه باید رشد کند. ‌
 
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: در این سال‌ها هر قدر از فضای رقبای خود عقب افتاده ‌ایم باید جبران شود و بازار از دست رفته پگاه را باید دوباره بدست آوریم و بازار و زنجیره توزیع را باید ‌بازنگری کنیم تا متناسب با این مطالعات به بازبینی برنامه های آینده نگرانه برای آینده بهتر جهت سوددهی ‌به ذی نفعان آن بپردازیم. 
 
صالحی تصریح کرد: باید از فضای زیان دهی خارج شویم تا سود شرکت‌های سودده را نسوزانیم و آن را در جهت درست استفاده کنیم. امروز صنایع شیر پگاه بزرگترین مجموعه هلدینگ صنایع غذایی ‌صندوق است و انتظارات از آن بسیار بیشتر است. ‌
 
 
وی با بیان اینکه پیشنهادها باید از شرکت های زیرمجموعه پگاه ارائه شود و به خود شرکت آمده و پس از ‌آن در هلدینگ بررسی و پیگیری عملیاتی شود، گفت: باید قدر نیروی متخصص پگاه را بدانیم. ‌
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: باید برندینگ و توسعه بازار را جدی بگیریم تا میزان استقبال اجتماعی پگاه بالا برود. ‌حس نوستالژیک مردم نسبت به محصولات پگاه یک ارزش و دارایی مهم برای این شرکت است که باید به آن توجه شده و برای برندینگ استفاده شود؛ همینطور از سرمایه ‌اجتماعی و سرمایه منابع انسانی پگاه حداکثر استفاده عملیاتی شود چراکه این خود دارایی بزرگی است.
 
 ‌
گفتنی است شرکت صنایع شیر پاستوریزه پگاه تهران، واقع در کیلومتر 4 جاده قدیم کرج، که به عنوان اولین کارخانه مدرن فرآورده های شیری ایران در سال ۱۳۳۳ تاسیس شد و امروز با بیش از ۱۰۰ نوع محصول مختلف در عرضه محصولات شیری و نیز صنعت لبنیات در ایران ایفای نقش می کند، جزو شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است و تاکنون موفق به اخذ گواهینامه های مختلف مربوط به کیفیت، استاندارد و تولید غذای ایمن و سالم از سازمان ها و مراجع ملی و بین المللی شده و چندین سال مقام تولید کننده و صادر کننده برتر مواد غذایی را کسب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied