شمانیوز
شما نیوز

مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون:

با اعتماد به تولیدکنندگان داخل توانستیم بخش بزرگی از قطعات مورد نیاز مس سونگون را به تولید داخلی برسانیم

شانزدهیمن نمایشگاه صنایع فولاد، معادن، فولاد، ریخته گری، متالورژی و تجهیزات وابسته روز شنبه 22 تیرماه 1397 به کار خود پایان داد.

با اعتماد به تولیدکنندگان داخل توانستیم بخش بزرگی از قطعات مورد نیاز مس سونگون را به تولید داخلی برسانیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون(مس منطقه آذربایجان): ایازی در آخرین روز این نمایشگاه با اشاره به حضور فعال مجتمع مس آذربایجان(مس سونگون) در این نمایشگاه گفت: مجتمع مس سونگون تمام تلاش خود را در راستای نیل به اهداف تعالی خود از قبیل رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، بومی سازی دانش و ساخت داخل تجهیزات و قطعات مورد نیاز این مجموعه به کار گرفته و با نگرش و تأکیدات مهندس شریفی مدیر مجتمع مس آذربایجان در خصوص اعتماد به صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های آن ها در این صنعت درصدد ایجاد انقلاب عظیم در راستای بومی سازی دانش و تجهیزات هستیم که بحمدالله در این زمینه هم به موفقیت های خوبی دست یافته ایم.

مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون با اشاره به استقبال خوب صنعتگران و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ادامه داد: ما در این نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های خود را به معرض دید گذاشتیم تا بتوانیم بستر کانال های تعاملی خوبی با صنعتگران ایجاد نماییم و در این نمایشگاه نیز در این امر مصر بودیم و مذاکرات خوبی با بازدیدکنندگان صورت گرفته است که حال با اتمام نمایشگاه، مباحث را پیگیری نموده و نتایج بهینه و مورد نظر مجتمع را در بهبود و بهره وری فناوری های موجود و یا بکارگیری فناوری های جدید دنبال خواهیم کرد. .

ایشان در خاتمه سخنانشان با اشاره به تأکیدات دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران و تیم مدیریتی ایشان در جهت بکارگیری تکنولوژی های نوین در صنعت مس و بومی سازی دانش و قطعات گفت: در شرایط کنونی با اعتماد به توان صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی توانسته ایم بخش اعظم تجهیزات و قطعات مورد نیاز مجتمع مس سونگون را به تولید داخلی برسانیم و تلاش خواهیم کرد با ارایه نیازمندی ها و چالش های خود در محافل و مراکز علمی، نمایشگاه ها، همایش ها و ... تا حد توان بستر لازم برای بومی سازی دانش و تجهیزات این صنعت را مهیا کنیم و قطعاً دستیابی به این موفقیت ها انگیزه و تلاش ما را در ادامه این را ه افزایش داده و شتاب بیشتری به فعالیت های ما خواهد بخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied