شمانیوز
شما نیوز

ایپک با شمایلی متفاوت به ایران بازگشت

مصرف کننده ایرانی از دیرباز با این برند که با نام «ایپک» در سبد خانوارهای ایرانی حضور داشته، آشنا هستند؛ اما این بار و در شرایطی متفاوت، قرار است ایپک با حضور مجدد خود جای خالی بسیاری از برندهایی را پر کند که به دلیل تحریم ها از بازار ایران رفته اند.

 ایپک با شمایلی متفاوت به ایران بازگشت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل تیتر 20، از در میان هیاهوی خروج برندها و شرکت های خارجی در بازار ایران، به تازگی یکی از برند های صاحب نام در حوزه محصولات بهداشتی با عزمی راسخ و شکل و شمایلی متفاوت به قفسه های فروشگاهی ایران باز گشته است.

 

البته مصرف کننده ایرانی از دیرباز با این برند که با نام «ایپک» در سبد خانوارهای ایرانی حضور داشته، آشنا هستند؛ اما این بار و در شرایطی متفاوت، قرار است ایپک با حضور مجدد خود جای خالی بسیاری از برندهایی را پر کند که به دلیل تحریم ها از بازار ایران رفته اند. 

 

یکی از ویژگی های محصولات ایپک که توسط شرکت آراد تجارت سرزمین خورشید واردات رسمی آن صورت می گیرد در دور تازه حضورش در ایران تفاوت محسوس در ظاهر و سنت شکنی در بسته بندی آن هاست. 

 

معمولا براساس عرف شامپوهای مختلف در ایران، این محصولات با وزنی معادل 400 میلی لیتر شناخته مرسوم هستند؛ اما محصولات ایپک در حال حاضر با وزن 600 گرم و با بسته بندی متفاوتی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه به برخی دیگر از تفاوت های آن اشاره می کنیم. البته قبلا بسته بندی های یک کیلویی و 900 میلی لیتر هم در این دسته از محصولات دیده شده است. 

 

ایپک با شمایلی متفاوت به ایران بازگشت

 

برند ایپک که محصولات نام آشنایش در ایران سابقه کمی ندارد، در واقع زیر مجموعه  ای از شرکت معتبر ترکیه ای به نام «جانان کازماتیک» Canan Kozmetik است که آن هم نماینده برند فرانسوی اورئال است. 

 

جانان کازماتیک ترکیه در سال 1981 میلادی با برند ایپک(Ipek) فعالیت خود را آغاز  کرد و خیلی زود توانست به یکی از نام های اصلی در بازار شامپوها و محصولات بهداشتی نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان تبدیل شود. 

 

یکی از خصوصیات محصولات تولیدی این برند، فراگیر بودن تولیدات است؛ به گونه ای که تنوع محصولات آن تقریبا هر سلیقه و هر طیفی از مصرف کنندگان را تحت پوشش قرار می دهد. این نکته ای است که می توان نمود آن را حتی در بازار فعلی ایران هم ملاحظه کرد. انواع محصولات گروه های: شامپو، کرم نرم کننده مو، صابون مایع و شامپوهای بدن، فقط بخش کوچکی از محصولات خانواده "ایپک" هستند.

 

«جانان کازماتیک» با برند «ایپک» با شعاری تحت عنوان «به اشتراک گذاری زیبایی با همه انسان ها» از سال  2020، شیوه های سازگار با محیط زیست را نیز در دستور کار خود قرار داد و با دگرگونی شیوه های بسته بندی خود، توانست جوایز مهمی را در مجامع بین المللی به خود اختصاص دهد. 

 

در همین راستا  CANAN Kozmetik؛  درسال 2015  به عنوان یکی از پنج موسسه معتبر حافظ محیط زیست «جایزه تسهیلات محیط زیست» را به خود اختصاص داد.

 

ایپک با شمایلی متفاوت به ایران بازگشت

 

از سوی دیگر، لورئال ترکیه که با رویکردهای محیط زیستی دربازار جهان بسیار خوش درخشیده و با برند ایپک در ایران کاملا شناخته شده است، ضمن توجه کامل به کاربرد تکنولوژی نانو، هم اکنون چشم انداز یک میلیارد مشتری در سراسر جهان را برای خود ترسیم کرده است.
 
همچنان که گفته شد یکی از سیاست های کلان و چشم اندازهای توسعه این برند بسته بندی محصولات با محصولات 100 درصد قابل بازیافت و بدون ضرر برای محیط زیست است. 

 

به نظر می رسد با حضور  دوباره و جدی «ایپک» در ایران چشم انداز بسیار خوبی برای آن در بازار کشور وجود داشته باشد و از سوی دیگر مصرف کننده ایرانی دیگر نگران خالی شدن سبد مصرفی اش از محصولات با کیفیت بهداشتی نخواهد بود.  

 

لازم به ذکر است با همکاری شرکت پارس سام پخش محصولات ایپک در سطح فروشگاههای زنجیره ای عرضه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied