شمانیوز
شما نیوز

در آیین معرفی برگزیدگان جشنواره فاوا:

شرکت مخابرات ایران رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی را کسب کرد

در آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران به عنوان خریدار برتر محصولات ایرانی در محور توسعه کسب و کار معرفی شد.

شرکت مخابرات ایران رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی را کسب کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در آیین معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و جایزه ملی کیفیت، شرکت مخابرات ایران موفق به کسب رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی در محور توسعه کسب و کار شد.

 

بر اساس این گزارش، از اهداف این جشنواره ، ایجاد فضای رقابتی سالم و با شور و نشاط، شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر، فرهنگ سازی و ایجاد فضای تعامل و همکاری فعالان حوزه ارتباطات و شناسایی و حمایت از بخش خصوصی برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که برگزیدگان پس از فرآیند ارزیابی معرفی شدند.

 

این جشنواره، در ۶ محور استارتاپ برتر در حوزه ICT ، دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی ، توسعه کسب و کار در حوزه فاوا ، پژوهش های منتهی به فناوری ، شرکت های برتر IT در توسعه اقتصادی و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه برگزارش د که شرکت مخابرات ایران  موفق به کسب رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی شد.

 

 آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات(فاوا) با شعار "فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیشران تحول اقتصاد دیجیتال" امروز، شنبه، ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸ با حضور مهندس جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خانم فیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران بنگاه های اقتصادی حوزه ICT در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied