شمانیوز
شما نیوز

مجتمع مس سرچشمه آتش نشان داوطلب تربیت می کند

با برگزاری نخستین دوره آموزشی - توجیهی آتش نشانان داوطلب در مجتمع مس سرچشمه، تربیت این نیروها در این مجتمع کلید خورد.

مجتمع مس سرچشمه آتش نشان داوطلب تربیت می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مسئول آتش نشانان داوطلب مجتمع مس سرچشمه در این رابطه گفت: دوره آموزشی توجیهی آتش نشانان داوطلب روز چهارشنبه گذشته 26 تیر ماه در سالن همایش فجر مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

 

حسین بصیری نیا  افزود: این نخستین جلسه دوره بود که از تعداد 80 داوطلبی که برای شرکت در این دوره نام نویسی کرده بودند 53 نفر شرکت کردند.

 

کارشناس ارشد ستاد بحران مجتمع مس سرچشمه در خصوص اهداف برگزاری این دوره آموزشی، تصریح کرد: هدف ما این است که در مواقع ضروری و بحران چه در داخل مجتمع مس و حتی شهرهای اطراف نیروی آتش نشان داشته باشیم و از آنها استفاده کنیم.

 

بصیری نیا کیفیت این دوره آموزشی را بسیار مطلوب دانست و یادآور شد: مسئول آموزش این دوره مهندس شاه محمدی رئیس آتش نشانان داوطلب شهر تهران بودند و شرکت کنندگان از کیفیت آموزشهای ارائه شده ابراز رضایت کردند.

 

مسئول آتش نشانان داوطلب مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: قصد داریم پس از برگزاری آموزشها و برگزاری امتحان در پایان دوره مدرک C، Bو Aرا به شرکت کنندگان اعطا کنیم که البته این موضوع بستگی به این دارد که دوره ها را به ترتیب گذرانده و نمره قبولی را در آزمونها کسب کرده باشند.

 

به گفته وی کسانی که مدرک Aرا از این دوره های آموزشی اخذ کنند در حد آتش نشان کامل بوده و می توان از آنها در صورت کمبود نیرو در مواقع بحران و ضروری استفاده نمود.

 

بصیری نیا با تأکید بر اینکه تیم آتش نشانان داوطلب مجتمع مس سرچشمه برای همیشه پایدار خواهد بود، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد همیشه میزان نیروهای ورودی و خروجی از این تیم توازن داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied