شمانیوز
شما نیوز

در بازدید وزیر نفت از غرفه شرکت مس در نخستین‌ نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل مطرح شد:

بهره‌گیری از تجربه‌های بومی‌سازی صنعت نفت در بخش صنایع معدنی

عصر دیروز شنبه 29 تیرماه مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به همراه دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه شرکت مس در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید بازدید کردند.

بهره‌گیری از تجربه‌های بومی‌سازی صنعت نفت در بخش صنایع معدنی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: بیژن نامدار زنگنه در گفت‌وگو با مس پرس گفت: در صنعت نفت کشور در بخش‌های مختلف تجربه‌های بومی‌سازی خوبی رخ داده است که حد اعلای آن را می‌توانستید در نمایشگاه نفت که در اردیبهشت‌ماه برگزار شد مشاهده کنید.

وزیر نفت در پاسخ به این پرسش که صنعت نفت با توجه به سابقه طولانی آن در بخش صنعت کشور چه کمک‌هایی می‌توانند به صنایع معدنی کشور در حوزه بومی‌سازی بکند گفت:  به هر حال امکانات و تجربه‌های خوبی در بخش نفت، گاز و برق طی سال‌های گذشته به وجود آمده که صنایع معدنی می‌توانند از آن در جهت بهره‌گیری از فرصت‌های ساخت داخل استفاده کنند.

وی افزود: در این زمینه اتحادیه‌ها و شرکت‌ها و سندیکاهایی مثل سندیکای مهندسین و مشاورین بخش نفت ایجاد شده که می‌توانند اطلاعات را در این زمینه به صنایع دیگر منتقل کنند.

بر اساس این گزارش، در جریان این بازدید اطلاعاتی در خصوص آخرین دستاوردهای شرکت مس در حوزه بومی‌سازی به مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied