شمانیوز
شما نیوز

خداداد غریب‌پور در بازدید از غرفه شرکت مس در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید مطرح کرد:

اشتراک‌گذاری تجربیات بومی‌سازی در صنایع بزرگ معدنی

دکتر غریب‌پور گفت: برپایه برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ازسوی وزارت صمت و سازمان توسعه‌ونوسازی صنایع معدنی ایران مصمم هستیم تا موانع رونق تولید را با همکاری صنایع معدنی برطرف کنیم و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

اشتراک‌گذاری تجربیات بومی‌سازی در صنایع بزرگ معدنی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌عامل ایمیدرو در بازدید از غرفه شرکت مس در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق‌ تولید اظهار داشت: در این راستا با تشکیل نشست‌ها و کارگروه‌هایی موانع و محدویت‌های پیش‌روی صنایع معدنی کشور شناسایی است. از جمله این محدودیت‌ها و موانع تامین برخی تجهیزات است که در این زمینه استراتژی‌استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ساخت داخل با حمایت از سازندگان داخلی در دستور کار ایمیدرو قرار گرفته است.

غریب‌پور تاکید کرد: انتظار داریم تا با پیاده‌سازی سیاست‌گذاری‌های رونق تولید و بومی‌سازی حداکثری شاهد شکوفایی و تداوم رونق تولید و اشتغال‌زایی در در صنایع معدنی باشیم

معاون وزیر صمت با اشاره به تجربه‌های بسیار گران‌بهای شرکت مس و شرکت‌های فولادی در حوزه بومی‌سازی گفت: می‌توان با اشتراک‌گذاری این تجربیات در سطح ملی و برای سایر صنایع بزرگ و کوچک معدنی قدم بزرگی در پیشبرد هر چه سریع‌تر بومی‌سازی و اتکا به توانمندی‌های داخلی برداشت.

وی در پایان تاکید کرد: در جریان نهادینه‌کردن سیاست‌ بهره‌گیری از فرصت‌های ساخت داخل بدون شک باید همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied