شمانیوز
شما نیوز

تسلیت مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در پی درگذشت مرحوم رامین پاشایی فام

رامین پاشایی فام، از مدیران اقتصادی و بانکی ایران پس از تحمل دوره‌ای بیماری در سن ۵۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

تسلیت مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در پی درگذشت مرحوم رامین پاشایی فام

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این مدیر اقتصادی ایرانی، متولد سال ۱۳۴۴ و دارای دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات تهران بود.

 

مرحوم پاشایی‌فام، از سال ۸۹ تا سال ۹۲ مدیر عاملی بانک سپه را عهده دار بوده و مدتی نیز به عضویت هیأت عامل بانک ایران و اروپا درآمده بود.

 

بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران طی پیامی درگذشت مرحوم مغفور رامین پاشایی فام را به شبکه بانکی کشور تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

«خبر درگذشت مرحوم مغفور رامین پاشایی فام موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

 

در دوران خدمت ارزشمند ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تلاش موثر و اقدامات اثربخش وی در حوزه های اقتصادی کشور بودیم و بدون شک نام و یاد ایشان به عنوان یک مدیر پر تلاش، خوشنام و پاکدست همواره در یاد و خاطر شبکه بانکی کشور ماندگار خواهد بود.

 

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان و همکارانم در شبکه بانکی کشور، از درگاه حضرت حق برای ایشان آمرزش الهی و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی خواستارم.»

 

شایان ذکر است؛ در سوابق اجرایی پاشایی‌فام، می‌توان به مدیر کلی دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، عضویت در شورای عالی بانک‌ها، عضویت در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای خرید (موضوع مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی)، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک ملی، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضویت در هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاونت اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied