شمانیوز
شما نیوز

برای نخستین بار توسط بورس تهران رونمایی شد:

طراحی ماشین حساب محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله

بورس اوراق بهادار تهران، ماشین حسابی برای محاسبۀ وجوه تضمین هر یک از نمادهای موجود در بازار قراردادهای اختیار معامله در وبسایت رسمی خود طراحی و رونمایی کرده است.

طراحی ماشین حساب محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله

به گزارش شمانیوز به نقل از مدیریت ابزارهای نوین مالی، با توجه با عنایت به توسعه و رونق روزافزون بازار قراردادهای اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی و فرهنگ سازی ابزار مذکور، مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران با همکاری واحد مدیریت فناوری و سیستم های اطلاعاتی (IT) این شرکت، اقدام به طراحی ماشین حسابی برای محاسبۀ وجوه تضمین هر یک از نمادهای موجود در بازار قراردادهای اختیار معامله در وبسایت رسمی بورس اوراق بهادار تهران کرده ست.

 

بنابراین گزارش این ماشین ­حساب از طریق صفحه اصلی تارنمای بورس تهران و نمای بازار قراردادهای اختیار معامله در دسترس فعالان محترم بازار قرار گرفته ­است.

 

 لازم به ذکر است سرمایه گذاران و فعالان این بازار، قادر خواهند بود تا با استفاده از ماشین حساب مذکور، وجوه تضمین قراردادهای اختیارمعامله را برای ارسال سفارش فروش به منظور اتخاذ موقعیت فروش جدید، محاسبه نمایند.

 

علاقه مندان برای مشاهده اطلاعیه کامل اینجا را کلیک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied