شمانیوز
شما نیوز

سازمان تامین اجتماعی پشتیبان کارگر است

به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و در راستای تعامل با شرکای اجتماعی مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری به همراه تعدادی از کارشناسان اداره کل از کارخانه تولید غذای کودک نوباوه بازدید کرد.

سازمان تامین اجتماعی پشتیبان کارگر است

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به نقش و جایگاه سازمان تامین اجتماعی در نظام بیمه ای، اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن بیش از نیمی از جمعیت کشور و استان حامی و پشتیبان تولید و نیروی کار است.

غلامرضا محمدی حمایت سازمان تامین اجتماعی از قشر کارگر را یادآور شد و گفت: بر اساس قانون تامین اجتماعی هر فردی به دستور کارفرما مشغول بکار باشد و در ازای کار انجام شده  مزد و حقوق دریافت نماید کارگر محسوب می شود و کارفرما مکلف است حق بیمه وی را به  سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

محمدی ادامه داد: از طرف دیگر سازمان تامین اجتماعی مکلف است در مقابل کارگران بیمه شده خدمات بیمه ای و درمانی  را ارائه کند که این موضوع یعنی خدمتگزاری به ضعیف ترین قشر جامعه افتخار بزرگی است که نصیب مجموعه کارکنان سازمان تامین اجتماعی شده است.

وی در ادامه بر رفع موانع و مشکلات بیمه ای شرک  نوباوه تاکید کرد و گفت: مجموعه کارشناسان استان بصورت مستمر آمادگی دارند در جهت حل مشکلات کارگران این کارگاه و سایر کارگاهها  اقدام کنند.

مدیر داخلی شرکت نوباوه،افراد شاغل در این شرکت را  24نفر برشمرد و گفت: این شرکت  با فعالیت در زمینه تولید انواع مواد غذایی کمکی شیرخوار و خوراک کودک بصورت پوره و سایر محصولات غذایی با بهره‌ گیری از تجهیزات مدرن به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده  غذای سالم برای کودکان در کشور در حال فعالیت است.

آقا بیگی رسیدگی به وضعیت رفاهی کارگران را یکی از اولویت های شرکت دانست و از خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی به کارگران و کارفرمایان تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied