شمانیوز
شما نیوز

فرماندار پیشوا: پست بانک ایران توجه ویژه‌ای به توسعه روستاها دارد

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست مشترک با مسئولان پست بانک شهرستان های استان تهران گفت: این بانک با ارائه خدمات متنوع بانکی در روستاها، توجه ویژه ای به توسعه این مناطق دارد.

فرماندار پیشوا: پست بانک ایران توجه ویژه‌ای به توسعه روستاها دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی اظهارداشت: نظام بانکی، رکن اصلی نظام پولی کشور است که می تواند دولت را در پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات جامعه در دستیابی به منابع مالی برای اجرای طرح های اشتغالزا و تولیدی یاری رساند.

 

عباسی افزود: شهرستان های استان تهران به دلیل قرار گرفتن در سایه پایتخت، از محرومیت های متعددی رنج می‌برند، مشکلاتی که با اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و تولیدی به سرعت رفع می شود.

 

وی تصریح کرد: اینکه پست بانک برای توسعه و رفع محرومیت مناطق روستایی خدمات خود را به داخل این مناطق برده، نشان از توجه ویژه مسئولان آن به توسعه روستایی دارد که باید این مهم با شناخت کافی از نیازهای روستانشینان و اختصاص منابع مالی به طرح های اشتغالزای روستایی که از توجیه اقتصادی نیز برخوردارند همراه باشد.

 

عباسی تأکید کرد: بانک ها می توانند با ارائه مشوق های لازم و نیز ارتباط موثر با بخشداران و دهیاران به عنوان مدیران روستایی، منابع مالی و سرمایه ای روستا را جذب کرده و به بهترین نحو به بخش های مختلف همان روستا تخصیص دهند.

 

فرماندار پیشوا تأکید کرد: اجرای طرح های توسعه ای و اشتغالزایی در روستاها با کمک بانک ها زمینه رونق زندگی روستایی را فراهم کرده و از مهاجرت به شهرها و تبعات ناشی از آن جلوگیری می کند.

 

داود کریمی مداب مدیرشعب پست بانک شهرستانهای استان تهران پست بانک نیز در این جلسه گفت: این بانک برخلاف سایر بانک ها، بنگاه داری نمی کند بلکه هدف و رسالت آن فقط خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستائی است.

 

کریمی مداب افزود: پست بانک، تنها بانک داری مجوز راه اندازی باجه در روستاهاست و در اصل عامل کارگزار دولت به منظور خدمت‌رسانی به روستائیان است.

 

کریمی گفت: پست بانک برخلاف سایر بانک ها بنگاه داری نمی کند بلکه هدف و رسالت این بانک صرفاً خدمت رسانی به مناطق محروم و روستایی در راستای سیاست گذاری کلان دولت برای توسعه روستایی است.

 

وی افزود: این بانک با کمک به گردش نقدینگی، باعث رونق زندگی روستائی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی