شمانیوز
شما نیوز

مراسم معارفه و تکریم در پتروشیمی گچساران

آیین معارفه مسعود شفیعی سرپرست جدید پتروشیمی گچساران و تکریم جمشید مبارکی به عنوان مدیرعامل اسبق این شرکت برگزار شد.

مراسم معارفه و تکریم در پتروشیمی گچساران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی گچساران، در ابتدای این آیین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان از نیروی انسانی بعنوان اصلیترین دارایی های شرکت یاد نمود و گفت :  باید فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اسلامی و کرامت انسانی در شرکت نهادینه شود و با محوریت قرار دادن صیانت از کرامت انسان، انگیزه لازم را در کارکنان بوجود آورد.

 

رسول اشرف زاده توجه به سیاست های اقتصادی مقاومتی ، به ساخت داخل و تامین تجهیزات مورد نیاز از سازندگان داخلی را از اولویت های برداشتن گام های اساسی برای رسیدن به نقطه مطلوب دانست و نقش شرکت پترول را هم راستایی با سیاست های شرکت ، پشتیبانی از شرکت ها و نظارت و ارزیابی سهامداری . حفظ اصول حاکمیتی شرکت عنوان کرد.

 

وی در ادامه از خدمات جمشید مبارکی مدیر عامل اسبق که با وجود چالش های فراوان و تغییرات اعمال شده، همراهی خوبی داشته تشکر و قدردانی کرده و صداقت و شفافیت وی را از خصوصیات بارز ایشان در اجرای فعالیتها و همکاری ها دانست .

 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان در ادامه سخنان خویش به پاره ای از خصوصیات حرفه ای و شغلی و اخلاقی آقای شفیعی و سوابق مدیریتی ایشان در بخش های مختلف صنعت پتروشیمی اشاره کرد و برای ایشان و جمیع همکاران در گشایش افقی نو در کار و در پرتو همدلی و خرد جمعی اظهار امیدواری کرد .

 

در ادامه این آیین میثم امیری مدیرطرح های شرکت پتروشیمی خلیج فارس نیز طی سخنانی بر اهمیت سازماندهی فعالیت های پروژه و چابک سازی سازمان تاکید و تصریح کرد:با بازنگری ساختار سازمانی شرکت و پایداری در همین مسیر بتوانیم در آینده شاهد شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش در پتروشیمی گچساران باشیم .

 

گفتنی است که در پایان این مراسم حکم سرپرستی مسعود شفیعی به وی اهدا شد و شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و اعضای هیئت رئیسه شرکت پتروشیمی گچساران با اهدا هدایایی از زحمات  مبارکی تقدیر کردند.

 

پتروشیمی گچساران یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری ایرانیان می باشد که تا کنون پیشرفت فیزیکی طرح بیش از 60درصد بوده و  این طرح با ظرفیت تولید یک میلیون تن الفین می تواند اتان پالایشگاه گاز بید بلند  را به اتیلن تبدیل کند و همچنین واحدهای پایین دستی را نیز پشتیبانی کند.

 

2

 

3

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied