شمانیوز
شما نیوز

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تامین اجتماعی برای بیمه شدگان ارزش قائل است

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدلی و داشتن ارتباط خوب را در راه نتیجه‌بخشی برطرف نمودن مشکلات کشور و مردم موثر دانست و افزود: باید برای برطرف شدن موانع و مشکلات با یکدیگر اتحاد داشته باشیم.

تامین اجتماعی برای بیمه شدگان ارزش قائل است

به گزاش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید ضیاءالدین شجاعی برهان در جلسه شورای هماهنگی مدیران اجرائی استان‌ تهران اظهار کرد:‌ اگر ما انسجام واقعی که نتیجه آن انجام کار برای مردم، بهبود زندگی مردم، ارتقای زندگی مستمری‌بگیران و کاهش بیماری‌ها باشد، داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم موفق عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به جایگاه سازمان تامین‌ اجتماعی و ایجاد وحدت رویه در برطرف کردن مسائل تامین ‌اجتماعی گفت: سازمان تامین ‌اجتماعی جزو مراکزی است که بیشترین مخاطب مردم را دارد و این سازمان به افراد جامعه را از پیش از تولید تا پس از مرگ خدمت‌رسانی می‌کند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به عنوان یک فرد عادی که به حوزه‌های گوناگون تامین ‌اجتماعی مانند حوزه بازنشستگی، درمان، دریافت دفترچه و ... مراجعه می‌کنم، همواره برخورد مناسبی دیده‌ام که نشان از ارزش و اهمیت قائل شدن این نهاد برای جامعه بیمه‌شدگان و مردم است.

شجاعی برهان با تاکید بر استفاده بهینه از نیروهای انسانی در نهادها و سازمان‌های مرتبط با تامین‌اجتماعی افزود: این افتخار است که در چهل‌ویکمین سال انقلاب اسلامی، دو بانو سکاندار اداره‌های کل تامین‌ اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران شده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هدف از برگزاری نشست شورای هماهنگی استان تهران را برقراری تعامل و ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی در حوزه رفاه اجتماعی برشمرد.

پروانه رضایی بختیاری با بیان اینکه شناسایی صحیح و دقیق مشکلات در قدم نخست می‌تواند در برطرف شدن آنها موثر باشد، اظهار کرد: در جلسات قبلی موفق شدیم درباره آسیب‌های اجتماعی کودکان کار بحث و بررسی کنیم و به نتایج مناسبی هم دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین مساله ما ایجاد هماهنگی و وحدت رویه است، گفت: موضوع‌های مختلف مرتبط با سازمان تامین ‌اجتماعی وجود دارد که نیازمند همفکری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied