شمانیوز
شما نیوز

با حضور والی و رئیس گمرک ولایت نیمروز و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان در چابهار

جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان, والی و رئیس گمرک نیمروز و جمعی از تجار افغانستانی در چابهار برگزار شد.

جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان در چابهار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، در این جلسه رضا راستی ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اهمیت بندر چابهار و محور ترانزیتی چابهار- میلک جهت تسریع و تسهیل صادرات محصولات کشور افغانستان از طریق گمرک میلک به سایر کشورها ازجمله هندوستان و بالعکس، پیشنهاد استفاده از کارنه تیر و راه اندازی تیر الکترونیکی را ارائه داد.

 

وی همچنین آمادگی گمرک ایران برای همکاری و ارائه آموزش‌های لازم درخصوص e-tir برای گمرک و تجار افغانستان را اعلام کرد.

 

در این جلسه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد گمرکات استان، از پیشنهاد گمرک تشکر کرد و اظهارداشت: قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی ازجمله کنوانسیون تیر به منظور تسهیل تجارت تصویب شده و این فرصت بسیار خوبی است و باید از پیشنهاد گمرک جهت تسهیل مبادلات در مرز میلک استفاده شود.

 

براساس این گزارش مجید مظلومی مدیرکل گمرک چابهار نیز با ارائه گزارشی در مورد عملکرد چهار ماهه این گمرک، بر آمادگی گمرک چابهار جهت ارائه خدمات بصورت 24 ساعته به تجار و بازرگان تأکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied