شمانیوز
شما نیوز

همکاری بانک تجارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کلید خورد

بانک تجارت و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به منظور اعطای تسهیلات 240 میلیون ریالی خرید کالای داخلی در قالب طرح پیوند ایرانی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

همکاری بانک تجارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کلید خورد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مراسم امضای تفاهمنامه همکاری #بانک-تجارت و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای #رفاه چهارشنبه دوم مردادماه به میزبانی این بانک و با حضور شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت، محمدی مدیرعامل این شرکت و طبری مدیرعامل شرکت ایران کیش برگزار شد.

 

شریفیان در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال 1398 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان #رونق-تولید ، امضای تفاهمنامه با فروشگاه های رفاه را در راستای تحقق این شعار دانست و گفت: بانک تجارت با توجه به ماموریت ذاتی خود، حمایت از بخش‌های تولیدی کشور را در برنامه دارد و همکاری با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به منظور اعطای تسهیلات خرید کالای داخلی دقیقا با همین هدف انجام می‌شود.

 

معاون مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه همکاری دو طرف در قالب طرح #پیوندایرانی ارتباط مستقیمی با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خواهد داشت افزود: در این طرح با هدف حمایت از خانواده‌ها و رونق تولید کالای ایرانی تعداد 10 هزار فقره تسهیلات خرید کالای ساخت ایران به مبلغ 240 میلیون ریال با سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه اعطا می‌شود.

 

شریفیان با اشاره به اینکه تمامی شعب بانک تجارت به عنوان عامل پرداخت این تسهیلات فعال خواهند بود گفت: زمان آغاز اجرای طرح پیوند ایرانی از دوازدهم مردادماه همزمان با سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تعیین و مقرر شد حداکثر ظرف 30 روز پس از ثبت درخواست متقاضی، تسهیلات پرداخت شود.

 

محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با بیان اینکه امضای تفاهمنامه همکاری با بانک تجارت نقطه عطف مبارکی در گسترش همکاری‌ها خواهد بود گفت: بانک‌های کشور حمایت از تولید کالای ایرانی را با روش‌های مختلف پیگیری می‌کنند اما تفاوت طرح پیوند ایرانی در این است که ضمن حمایت از خانواده‌های ایرانی، از طریق تحریک تقاضا و افزایش خرید کالای ایرانی گامی بلند در جهت رونق تولید و کاهش بهای تمام شده کالا برداشته خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به اینکه هدف شرکت، همکاری استراتژیک در کنار بانک تجارت توام با حفظ منافع دوطرف است، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های گسترده بانک تجارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و طیف عظیم مشتریان دو طرف، بی‌شک امکان توسعه همکاری‌ها در سطوح بسیار بالاتر فراهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied