شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از سه شعبه بلوار فردوس شرقی، ظفر و آفریقا

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه 2 امرداد ماه، از شعب بلوار فردوس شرقی، آفریقا و ظفر این بانک در شهر تهران بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از سه شعبه بلوار فردوس شرقی، ظفر و آفریقا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، برزنونی مدیر امور شعب، و جاوید مدیر امور حوزه مدیریت و سرپرست اداره روابط عمومی و تبلیغات وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیات همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

شعبه ظفر

شعبه ظفر

 

سارا اسدی رییس شعبه بلوار فردوس شرقی، هنگامه گرجی طهرانی رییس شعبه ظفر، و فرناز رجبی رییس شعبه آفریقا ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

 

سارا اسدی رئیس شعبه بلوار فردوس شرقی، ضمن تشکر از مدیران ارشد جهت حضور در شعب، با مطرح کردن مباحث حاکمیت شرکتی خواستار اتخاذ سازوکاری مناسب ‌برای تسهیل در روند اعطای تسهیلات به مشتریان شد تا شعب امکان بیشتری برای جذب مشتریان بزرگ و وفادار داشته باشند.

شعبه آفریقا شعبه آفریقا

 

همچنین هنگامه گرجی طهرانی رییس شعبه ظفر در بازدید مدیران ارشد بانک از این شعبه، مباحثی از جمله راه‌اندازی وام خرید دین بر روی چک مشتری، مساعدت‌های ارزی بانک به مشتریان فعال، تصمیمات جدید در رابطه با نرخ سپرده، وصول مطالبات مشکوک‌الوصول و معوقه، روش‌های جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی را مطرح کرد.

 

فرناز رجبی رییس شعبه آفریقا نیز در بازدید مدیرعامل و هیات همراه با اشاره به ظرفیت منطقه خواستار تقویت شعبه از لحاظ نیروی انسانی شد و در خصوص کاهش نرخ کارمزد ضمانتنامه‌ها مواردی را مطرح کرد.

شعبه بلوار فردوس شعبه بلوار فردوس

 

گفتنی است در پایان این بازدیدها، تهرانفر از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

 

بر اساس این گزارش کارکنان این شعب با تشکر از حضور مدیران ارشد بانک، این دیدارها را موجب دلگرمی بیشتر و افزایش انگیزه کاری عنوان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied