شمانیوز
شما نیوز

روح اله خدارحمی: بانک کشاورزی در مسیر تقویت اقتصاد و رونق تولید حرکت می کند

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه در مسیر حمایت از رونق تولید کشاورزی حرکت می کنیم گفت: با تلاش کارکنان این بانک این توانمندی ها افزایش پیدا می کند و اثر بخشی اقدامات و فعالیت های بانک نیز بیشتر خواهد شد.

روح اله  خدارحمی: بانک کشاورزی در مسیر تقویت اقتصاد و رونق تولید حرکت  می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی که صبح روز دوشنبه هفتم مرداد ماه در مراسم معرفی برخی از مدیران جدید این بانک سخن می گفت،با اعلام مطلب فوق نقش و جایگاه بانک کشاورزی در اقتصاد کشور و اجرای سیاست های دولت را تشریح کرد.

 

وی با اشاره به درخشش نام بانک کشاورزی در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه و اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری که استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران منتخب در سخنان خود از عملکرد مطلوب این بانک ابراز رضایت و تشکر و قدر دانی کردند افزود: عملکرد بانک کشاورزی موثر و مورد توجه است.

 

خدارحمی این حسن توجه نسبت به بانک کشاورزی را مایه دلگرمی برای برداشتن گام های بزرگ تر و حرکت های محکم تر برای کمک به گردش اقتصاد کشور دانست.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید تصریح کرد:هر حرکت و تلاشی در مسیر رونق تولید، به افزایش توان جامعه بزرگ ما در مقابله با شرایط خطیری که در آن قرار داریم کمک می کند.

 

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه با تحقق رونق تولید توان مدافعان غیور کشور در عرصه دفاعی و دیپلماتیک نیز در مواجهه با تهدیدات دشمن افزایش می یابد یادآور شد:در شرایطی که دشمن از هر امکان و عاملی برای آسیب زدن به کشور استفاده می کند، باید با دقت بیشتر وتلاش مضاعف از هر امکان و ابزاری برای تقویت و استحکام اقتصاد و تولید کشور استفاده کنیم.

 

خدارحمی گفت: بانک کشاورزی به لحاظ تحقق برنامه ها و شاخص های عملکردی در مسیر تقویت اقتصاد و رونق تولید رو به جلو در حال حرکت است.

 

وی با تأکید بر کنترل و منطقی کردن هزینه ها به منظور بهبود عملکرد مالی و درآمدهای بانک گفت: باید با تلاش شبانه روزی و حرکت جهادی از ظرفیت های موجود برای تحقق برنامه های تدوین شده دراین زمینه استفاده کنیم.

 

مدیرعامل بانک کشاورزی با یادآوری این که باید در جایگاه کنونی با هدایت های ارزنده مقام معظم رهبری و تشریک مساعی دولت و مسئولان بسیاری از فشار ها و توطئه های دشمن خنثی شده است اضافه کرد: کارکنان این بانک نیز با تلاش شبانه روزی و حرکت جهادی دست در دست  هم  در مسیر بهبود عملکرد بانک  و حمایت از رونق تولید قدم برمی دارند.

 

خدارحمی در معرفی برخی از مدیران جدید ادارات مرکزی بانک کشاورزی هدف از این تغییرات را بهبود عملکرد این بانک و افزایش سرعت در انجام امور دانست و بر مواردی از قبیل توسعه فعالیت های بانکداری شرکتی،سیستمی شدن فرآیند پرداخت تسهیلات،اقدام گسترده و همه جانبه در زمینه وصول مطالبات و بهبود وضعیت نسبت مطالبات غیرجاری،تدوین برنامه جامع در حوزه مدیریت ریسک،اصلاح ساختار و درجه بندی شعب، کاهش هزینه ها و ....... تأکید کرد.

 

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک کشاورزی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران سابق برخی از ادارات مرکزی، صادق نوری را به عنوان رئیس اداره کل سازمان و بهبود فرآیند ها،بهنام شهدی را به عنوان رئیس اداره کل اعتبارات و طرح های سرمایه گذاری،عبدالرضا برزویی را به عنوان رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرا، عبدالرضا سهرابی را به سمت رئیس اداره کل مدیریت ریسک و تطبیق و حمیدرضا نعمتیان را به سمت معاون مرکز پژوهش های کاربردی این بانک منصوب و معرفی کرد.

 

این گزارش می افزاید؛ از سوی مدیرعامل بانک کشاورزی وهب متقی نیا به سمت سرپرست اداره کل بانکداری شرکتی و حمید ابوطالبی به عنوان سرپرست اداره کل نظارت و امور شعب این بانک منصوب و در این جلسه معرفی شدند.

 

سید حجت اله اژدر نیز به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی خدمات رفاه مهر 78 منصوب و معرفی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied