شمانیوز
شما نیوز

تحقق ۱۳۹ درصدی اهداف برنامه عملیاتی تولید شرکت در تیرماه

ششمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت برگزار شد.

تحقق ۱۳۹ درصدی اهداف برنامه عملیاتی تولید شرکت در تیرماه
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان: در ابتدای جلسه گزارشی از تولید شرکت در خرداد و تیرماه توسط مدیر تولید ارائه شد که مطابق این گزارش درصد تحقق اهداف تولید نسبت به تولید در تیرماه گذشته به ۱۳۹ درصد رسید.
همچنین در این جلسه واحدهای مختلف شرکت گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند. اهم مباحثی که در این جلسه بررسی شد بررسی وضعیت پرونده های حقوقی شرکت، پیگیری راه اندازی آزمایشگاه خوردگی، مشکلات حوزه صادرات و تامین، اولویت های خرید قطعات ضروری و ترخیص کالاها، نمایشگاه بومی سازی قطعات، بررسی آماده بکاری خط تولید و تعمیرات و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در واحد تحقیق و توسعه بیان شد.
در انتهای این جلسه دکتر یارعلی زاده نائب رئیس هیات با تقدیر از بومی سازی تجهیزات و خدمات بخشی از صرفه جویی ناشی از این اقدامات را قابل تقدیر بیان کرد.
همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت با جمع بندی مباحث مطرح شده بر موضوع تحقیق و توسعه و افزایش مشارکت کارکنان در این حوزه تاکید نمود، وی در پایان بر پرداخت همزمان حقوق کارگران پیمانکار با پرداخت حقوق کارکنان شرکت تاکید کرد و به واحدهای ناظر بر پیمانکاران تاکید نمود بر این موضوع نظارت قوی تری داشته باشند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied