شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات مدیره بانک؛

نگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهرایران برای مشکل گشایی مشتریان/ شفافیت عملکرد بانک در خدمت رسانی به مردم

مراسم معارفه و تکریم مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کرمانشاه با حضور پدرام رییس هیات مدیره، امامی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها برگزار شد.

نگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهرایران برای مشکل گشایی مشتریان/ شفافیت عملکرد بانک در خدمت رسانی به مردم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان برای تحقق اهداف بانک بیان داشت: عملکرد مطلوب همکاران سبب شده است تا در سه سال متوالی اولین بانکی باشیم که مجمع عمومی آن برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری مجمع عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان اولین بانک در شبکه بانکی کشور و بدون بند و فراز بازرسی، نشان دهنده شفافیت و حرکت بانک در مسیر درست است.

 

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران اظهارداشت: این بانک قبلا ناشناخته بود ولی در حال حاضر با تلاش های همکاران یکی از مدعیان اصلی سیستم بانکی می باشد و همه جا نامش مطرح است.

 

وی ادامه داد: نگاه ویژه متقاضیان وام ازدواج، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ... به عنوان یه بانک کار راه انداز و مشکل گشا باعث متفاوت شدن آن در شبکه بانکی کشور شده است.

 

در ادامه، عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران نیز اظهارداشت: دستیابی به موفقیت های بانک مرهون راهنمایی های مدیران و نتیجه همت و تلاش مضاعف همکاران است.

 

وی افزود: این بانک جز انتظارات مردم ایران بوده و در سال گذشته مجوز فعالیت دائمی بانک قرض الحسنه مهرایران با ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور از سوی بانک مرکزی اخذ شده است.

 

نجدی مدیر امور استان ها نیز در این مراسم اظهارداشت: یک همدلی و همراهی خوبی در بانک اتفاق افتاده چرا که مدیران حرفه ای و توانمند مسیر خوبی را برای بانک ترسیم کردن و همکاران نیز با جان و دل کار می کنند.

 

در پایان با اعطای حکمی از سوی مدیرعامل، نجفی شعاع مدیرشعب استان کرمانشاه شد و از زحمات میرزایی تجلیل به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied