شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

افزایش دوبرابری عمده تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، در عمده ردیف‌ها، دوبرابر می شود.

افزایش دوبرابری عمده تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان
به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندق بازنشستگی کشوری، دکتر سید میعاد صالحی در ارتباط زنده تصویری با استودیو پخش خبر 21 شبکه اول سیما، با بیان این مطلب افزود: با توجه به صرفه جویی در هزینه های جاری و همچنین از محل افزایش سود شرکت های تابعه صندو ق بازنشستگی کشوری تلاش کردیم تا از آغاز سال بیمه ای جدید که اول شهریور 98 است، خدمات بیمه ای بازنشستگان را بهبود دهیم.
 
وی با اشاره به بررسی های کارشناسانه صورت گرفته برای بهبود خدمات بیمه ای بازنشستگان درباره جزئیات این طرح گفت: در طرح جدید، در حوزه بستری فوق تخصصی و بیماری های صعب العلاج یا جراحی و پیوند کبد و کلیه و همچنین جراحی قلب و عروق، سقف تعهدات 20 میلیون تومان با 100 درصد افزایش به 40 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین افزود: در بخش رادیوگرافی هم سقف تعهدات از 180 هزار تومان به 360 هزار تومان خواهد رسید و در خدمات آمبولانس برون شهری و درون شهری هم با افزایش تعهدات دو برابری مواجه خواهیم بود.
 
به گفته دکتر صالحی، سقف تعهدات بیمه ای خدمات تشخیص و درمانی سرپایی مثل سی تی اسکن، سونوگرافی و ام آر آی، از 750 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان، خدمات آزمایشگاهی از 350 هزار تومان به 700 هزار تومان و سقف تعهدات عمل های مجاز سرپایی مانند شکستگی و دررفتگی از 400 هزار تومان به 800 هزار تومان افزایش داده خواهد شد.
 
او با تأکید بر اینکه همه تلاش صندوق بازنشستگی کشوری بر این است که با این میزان افزایش، تغییری در رقم آورده بیمه شوندگان بازنشسته به وجود نیاید، گفت: این تغییرات از اول شهریور سال 98 در سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان اعمال خواهد شد.
گفتنی است بیش از یک میلیون و 422 هزار نفر بازنشسته کشوری تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند و به همراه فراد تحت تکفل ایشان، حدود 2 میلیون نفر از خدمات بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده می کنند.
 

 
فایل جدول تعهدات جدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری در لینک زیر قابل ذخیره شدن است:
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied