شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیران فناپ و GMI به میزبانی فناپ در ساختمان شماره‌ی یک پردیس برگزار شد

دیدار مدیران فناپ و GMI به میزبانی فناپ در ساختمان شماره‌ی یک پردیس برگزار شد.

دیدار مدیران فناپ و GMI به میزبانی فناپ در ساختمان شماره‌ی یک پردیس برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فناپ، شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و هیات همراه وی روز یک‌شنبه ششم مرداد در ساختمان شماره‌ی یک فناپ در پارک فناوری پردیس، میزبان مسعود ابکاء خواجویی، مدیرعامل شرکت GMI از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه صنعتی میدکو و هیات همراه وی بودند.

 

این دیدار که با هدف شناسایی موقعیت‌های مشترک همکاری میان طرفین تدارک دیده شده بود، با ارائه‌ای از سوی کیوان جامه‌بزرگ، معاون توسعه‌ی راهبردی فناپ از عملکرد سال‌های گذشته هلدینگ فناپ آغاز شد. جامه‌بزرگ در ارائه خود به تفصیل به حوزه‌های فعالیت، ماموریت‌ها، شرکت‌های زیرمجموعه، محصولات و خدمات، اهداف، دغدغه‌های اجتماعی و دستاوردهای فناپ در حوزه‌های مختلف پرداخت.

 

سپس، محمد سعیدی، رئیس امور برنامه‌ریزی پروژه‌ی راهکارهای اطلاعاتی میدکو در فناپ، به ارائه‌ی توضیحات در خصوص راهکارهای جامع اطلاعاتی فناپ پرداخت و پس از آن، پویا پیرحسینلو، مدیرعامل ابر آروان نیز به اختصار به ساز و کار محصولات و خدمات ابری و دستاوردهای این شرکت در این حوزه پرداخت. در ادامه، یکی از اعضای هیات همراه مدیرعامل شرکت GMI نیز به اختصار توضیحاتی در مورد فعالیت‌ها، گستردگی دامنه فعالیت‌های بین‌المللی، اهداف، دستاوردها و موقعیت‌های پیش‌رو ارائه کرد.

 

شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ با توجه به ماموریت این مجموعه در سطح بین‌المللی، تاکید کرد که یکی از حوزه‌های مورد تمرکز در جهان امروز حوزه‌ی Industry 4.0 است و با توجه به آمارهای جهانی، بازار این حوزه چندین میلیارد دلار تخمین زده شده است. جوانمردی ادامه داد: «با توجه به توانمندی‌های شرکت GMI در سطح بین‌المللی و فعالیت‌های فناپ، می‌توان فرصت‌های همکاری طرفین در حوزه‌های مختلف را پیش‌بینی و بر آن‌ها تمرکز کرد.»

 

جوانمردی افزود: «دامنه محصولات، خدمات و فعالیت‌های مجموعه فناپ در حال حاضر در سطوح مختلف، از بخش دولتی تا سازمان‌ها و پروژه‌های عظیم ملی گسترده شده است. اینک لزوم همکاری با شرکای بین‌المللی نیز احساس می‌شود و با توجه به برخورداری از امکان ریسک به‌واسطه گروه مالی، فناپ می‌تواند فعالیت‌های کلان‌تر را رقم بزند.»

 

مسعود ابکاء خواجویی، مدیرعامل شرکت GMI نیز در ادامه با تمجید از مجموعه‌ی توانایی‌ها و دستاوردهای فناپ، گفت: «مجموعه‌ی فناپ توانمندی‌هایی دارد که شرکت GMI نه تنها از آن‌ها برخوردار نیست، بلکه به آن‌ها نیاز دارد.»

 

مدیرعامل شرکت GMI با برشمردن حوزه‌های متعدد مستعد همکاری طرفین، افزود: «با وجود تمام موانع و مشکلات موجود، شخصا مایوس نیستم و مجموعه همکاران GMI نیز امیدوارند.»

 

این دیدار در ادامه با بازدید مسعود ابکاء خواجویی و هیات همراه وی از ساختمان شماره‌ی یک فناپ و پروژه‌های مختلف مجموعه از جمله فالکون و فنیتورینگ همراه بود و در نهایت با ضیافت نهار به میزبانی فناپ به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied