شمانیوز
شما نیوز

در جریان بازدید از گمرکات تهران و غرب تهران صورت گرفت

تأکید معاون گمرک ایران بر ارائه خدمات مطلوب‌تر انبارهای عمومی به صاحبان کالا

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران در بازدید از انبارهای عمومی مستقر در گمرکات تهران (شهریار) و غرب تهران، بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به منظور افزایش رضایت صاحبان کالا تأکید کرد.

تأکید معاون گمرک ایران بر ارائه خدمات مطلوب‌تر انبارهای عمومی به صاحبان کالا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، احمد ذاکری و هیأت همراه که به منظور بررسی وضعیت نگهداری کالا در انبارهای عمومی مستقر در گمرکات فوق از این گمرکات بازدید می‌کرد. همچنین پیشنهاد کرد که کمیته‌ای با حضور نمایندگان گمرک و شرکت انبارهای عمومی تشکیل شود تا ضمن بررسی وضعیت موجود و مشکلات احتمالی، شیوه‌های مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به صاحبان کالا به کار گرفته شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با اشاره به ضرورت نظارت دقیق بر قراردادهای منعقده بین گمرک و شرکت انبارهای عمومی، کاهش هزینه نگهداری کالا، انجام امور در زمان کوتاه‌تر و رعایت نظم و انضباط خاص را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولان انبارهای عمومی باید نگاهی ویژه‌ای به موضوع نگهداری کالا به خصوص کالاهای واحدهای تولیدی داشته باشند.

 

براساس این گزارش ابوالفضل اکبرپور مدیرکل گمرک تهران و طاهره هامون نورد مدیرکل گمرک غرب تهران نیز در جریان این بازدیدها با ارائه گزارش‌هایی از عملکرد گمرکات تحت مدیریت خود و نحوه همکاری انبارهای عمومی، ارائه دادند.

 

این گزارش حاکی است مسئولان شرکت انبارهای عمومی نیز با استقبال از پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران و همچنین ابراز خرسندی از همکاری‌های گمرکات تهران و غرب تهران با این شرکت، در مورد رسیدگی به مشکلات موجود و ارائه مطلوب‌تر خدمات به ذی‌نفعان قول مساعد دادند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied