شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیر عامل بیمه ملت به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار

عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی، عرصه‌ی امانت و رفتار حرفه‌ای است. حوزه‌ی صداقت و درست‌کرداری است. محل راست‌‌نمایی است. خبرنگاران محترم و روزنامه‌نگاران حوزه‌ی بیمه‌ای، تمامی سرمایه‌های انسانی ما در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی هستند.

 پیام مدیر عامل بیمه ملت به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار

بسمه تعالی

 

عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی، عرصه‌ی امانت و رفتار حرفه‌ای است. حوزه‌ی صداقت و درست‌کرداری است. محل راست‌‌نمایی است. خبرنگاران محترم و روزنامه‌نگاران حوزه‌ی بیمه‌ای، تمامی سرمایه‌های انسانی ما  در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی هستند.

 

صنعت بیمه‌ در کنار سایر صنایع کلیدی کشور، بر این اعتقاد است که عبور از شرایط موجود نیازمند همکاری و همراهی تک‌تک عناصر و نهادهای اطلاع‌رسانی و در راس آن‌ها خبرنگاران و روزنامه‌نگاران زحمت‌کش و بی‌مدعای حوزه‌ی بیمه است.

 

در آستانه‌ی روز خبرنگار، قدردان تجلی باشکوه آگاهی‌بخشی در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی هستم و حضور هوشمندانه و فراگیر اصحاب اندیشمند رسانه را فرصتی مغتنم برای صنعت بیمه می‌دانم.

 

روابط عمومی شرکت، به لحاظ نگرش‌های حرفه‌ای و آیینی خود؛ همواره پذیرای تمام نقدها و راهنمایی‌های اصولی و منصفانه و حرفه‌ای بوده است. 

 

مجدداً  از جانب خود و نیابتاً از طرف تمامی پرسنل  خدوم شرکت بیمه ملت ، از  زحمات و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران و اهالی دوست‌داشتنی و سخت‌کوش رسانه‌ای که همچنان در سنگر رسانه با تعهد و امانتداری خود،  به رشد و شکوفایی صنعت بیمه کمک می‌کنند، سپاسگزارم.

 

 

علی صلاحی نژاد

مدیر عامل شرکت بیمه ملت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied