شمانیوز
شما نیوز

در جریان بازدید از خطوط تولید و در نشست مشترک با مدیران شرکت سایپا مطرح شد؛

دکتر حسین مهری تاکید کرد: با تکیه بر حمایت از توانمندی‌های داخلی در کنار صنعتگران کشور خواهیم بود

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا از گسترش همکاری‌های مشترک خبر داد و اظهار داشت: با تکیه بر حمایت از توانمندی‌های داخلی و دانش بومی در کنار صنعتگران کشور خواهیم بود.

دکتر حسین مهری تاکید کرد: با تکیه بر حمایت از توانمندی‌های داخلی در کنار صنعتگران کشور خواهیم بود

به گزارش شمانیوز به نقل از سایپانیوز، دکتر حسین مهری در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و در نشست مشترکی که به همراه اعضای هیات مدیره این بانک با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروسازی در روز دوشنبه 14 مردادماه داشت، عنوان کرد: فعالیت پر رونق خطوط تولید سایپا امیدآفرین بوده و بیانگر وجود اراده برای افزایش تولید و رفع موانع پیش رو می باشد.

 

به گفته وی در شرایط دشوار صنعت و اقتصاد کشور و وجود محدودیت‌هایی نظیر نقل و انتقال بانکی و خرید مواد اولیه مورد نیاز از بازارهای خارجی، تولید روزانه بیش از ۲ هزار خودرو در سایپا اقدامی با ارزش و تحسین‌برانگیز محسوب می‌شود و بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه تولید، وظیفه خود می داند از رونق تولیدات داخلی حمایت کند.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: وجود اراده لازم و توسعه فعالیت‌های تولیدی سایپا در کنار شکل‌دهی به یک فضای مساعد جهت این اقدامات، در سایه برنامه‌ریزی تیم مدیران فعلی این گروه میسر است که بدون شک بدون همکاری شبکه بانکی کشور و مسؤلان ذیربط امکانپذیر نخواهد بود.

 

دکتر حسین مهری افزود: وجود خط تولید مدرن و برخوردار از قابلیت‌های متنوع در زمینه مونتاژ انواع محصولات سایپا با امکانات مختلف، بیانگر وجود توانمندی‌های خوبی در سایپا است و بانک صنعت و معدن آمادگی دارد تا برای حفظ سطح تولیدات این مجموعه فعال در کشور مساعدت نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن از همکاری با مجموعه‌ای صنعتی در مقیاس گروه سایپا استقبال کرده و مصمم است با تکیه بر اقدامات جهادی و توانمندی‌های داخلی در کنار این خودروساز بزرگ، از شرایط کنونی اقتصادی کشور گذر نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied