شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل صورت گرفت

برگزاری مسابقه تنیس روی میز بازنشستگان استان تهران

در ادامه برگزاری سومین جشنواره ورزشی استانی بازنشستگان، صبح امروز سه شنبه 15 مردادماه مسابقه تنیس روی میز بازنشستگان استان تهران در گروه آقایان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران ستادی برگزار گردید.

برگزاری مسابقه تنیس روی میز بازنشستگان استان تهران

 گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوی، دکتر صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن حضور در جمع ورزشکاران رشته تنیس روی میز آقایان با تعدادی از ورزشکاران بازنشسته در فضایی پر نشاط به رقابت پرداختند.

 
دراین مسابقات که بصورت حذفی پیشرفته انجام شد، 100 نفر از ورزشکاران آقا به رقابت با هم پرداختند و در یک رقابت تنگاتنگ نفرات اول تا سوم انتخاب و توسط مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
نفرات اول این دور از رقابت ها بعنوان ورزشکار برگزیده برای شرکت در مسابقات کشوری جشنواره ورزشی بازنشستگان انتخاب می شوند.
 
سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در میان جامعه بازنشستگان، کاهش ناهنجاری های جسمی و روحی و کاهش «فقر حرکتی» و ترویج فرهنگ «ورزشِ سلامت محور» از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز به کار کرد و با برگزاری مسابقات کشوری در آبان ماه امسال به کار خود پایان خواهد داد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied