شمانیوز
شما نیوز

مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات و خدمات همکاران بازنشسته همزمان با سالروز تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور مهندس فتاحی معاون وزیر ورئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران و خانواده بازنشستگان شرکت در سالن اجتماعات ایرانیان برگزار شد .

مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، در این مراسم مهندس فتاحی با گرامیداشت تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت طی سخنانی کوتاه گفت : توسعه زیرساخت های ارتباطی شرط لازم و پیش مقدمه توسعه کسب و کار فضای مجازی و تحقق تحول دیجیتال می باشد .

بازنشستگی8

 

وی خاطر نشان کرد : آنچه امروز به عنوان شاخص های رشد اقتصاد دیجیتال برشمرده می شود مرهون توسعه به هنگام با کیفیت ، پایدار و ارزان ، زیرساخت های ارتباطی در کشور می باشد .

جناب خان

 

مهندس فتاحی ضمن گرامیداشت 14 مرداد سالروز تشکیل شرکت ، این روز را به عنوان نماد سخت کوشی و خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه توسعه زیرساخت های ارتباطی ذکر کرد و اززحمات مدیران و کارکنان شرکت تشکر و قدردانی کرد .

بازنشستگی 1

 

مهندس فتاحی با قدردانی از خدمات ارزنده همکاران بازنشسته گفت : تلاش های صادقانه و تجربیات گرانقدرهمکاران بازنشسته را گرامی می داریم و دستاورد و تلاش دیروزآنان را موفقیت امروزخود می دانیم .

 

در این مراسم علاوه بر تقدیر از 14 نفر از همکاران بازشسته برنامه های ویژه گرامیداشت سالروز جشن تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت همراه با اجرای گروه های متنوع هنری و فرهنگی برگزار شد .

 

بازنشستگی16

 

جهت مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا را کلیک نمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied