شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک روابط عمومی بانک تجارت به مناسبت روز خبرنگار

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت همزمان با روز خبرنگار در پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت:

پیام تبریک روابط عمومی بانک تجارت به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت همزمان با روز خبرنگار در پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت:

 

قسم به قلم و آنچه می نویسد...

 

در عصر فرا ارتباطات، خبرنگاران بی شک یکی از تاثیرگذارترین افراد در تنویر افکار عمومی محسوب می شوند.  اصحاب رسانه در جهانی مملو از خبر و اطلاعات با تعهد، شجاعت و مسئولیت پذیری نقش بسزایی در باز نمایی شرایط موجود و بهبود و توسعه جوامع بر عهده دارند.

 

 17 مرداد دیگری از راه رسید که یاد آور روز بزرگداشت خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه است. آنان که در همه حال کنار مردم ماندند و با پایبندی به رسالت خود ، قلم را وسیله ای برای آگاهی بخشی شفاف به افکار عمومی قرار دادند تا چهره مردمان با ایمان این سرزمین رنگ یاس و ناامیدی بخود نبیند. براستی که ثبت و تداوم این اقتدار بی مدد همت بلند خبرنگاران میسر نبوده و نیست. 

 

افتخار داریم که به عنوان خدمتگزاران مردم در بانک تجارت سالی دیگر را در مسیر تعامل منطقی و پایدار با اصحاب رسانه سپری کردیم تا از این طریق با انعکاس شفاف عملکرد بانک بذر امید را در خاک حاصلخیز ایران بکاریم. 17 مرداد فرصتی مغتنم است تا دوباره قدردان زحمات و از خود گذشتگی جهادگران عرصه اطلاع رسانی باشیم.  

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار والا مقام، شهید محمود صارمی ، روز پر افتخار خبرنگار را خبرنگاران  ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied