شمانیوز
شما نیوز

دکتر شیری:پست بانک ایران بیش از 15 هزار طرح روستایی را تامین مالی کرده است

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: این بانک با پرداخت 12 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قانون حمایت از از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توانسته است تامین مالی بیش از 15 هزار طرح اشتغالزا را به خوبی انجام دهد.

دکتر شیری:پست بانک ایران بیش از 15 هزار طرح روستایی را تامین مالی کرده است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: شیری سهم این بانک از اعتبارات قانون حمایت از اشتغال پایدار را بیش از 20 هزار و 600 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع طرح های معرفی شده به پست بانک بیش از 16 هزار طرح مصوب شده، و تسهیلات مربوط به 15 هزار و 182 طرح نیز پرداخت شده است.

 

وی گفت: تسریع در پرداخت سهم پست بانک ایران از اعتبارات اشتغالزا در دستور کار تمام واحدهای ستادی و شعب بانک قرار گرفته و پیش بینی می شود با پرداخت کامل تسهیلات به طرح های معرفی شده بیش از 98 هزار شغل جدید ایجاد شود.

 

شیری خاطر نشان ساخت: پست بانک ایران علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک، به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، به تامین مالی فعالیت های این حوزه نیز توجه ویژه داشته و ضمن استمرار این حمایت ها تا کنون مبلغ 754میلیاردریال تسهیلات به طرح های IT و ICT در مناطق روستایی پرداخت نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied