شمانیوز
شما نیوز

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان خوزستان

سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب در حوزه های مختلف جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف، وصول مطالبات، نحوه بازاریابی و رعایت اصول مشتری مداری و بهداشت اعتباری به استان خوزستان سفر کرد.

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان خوزستان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی در جریان بازدید از دوایر ستادی و شعب استان خوزستان از شعب شریعتی جنوبی، ادهم، آزاد شهر، حفاری، کیان آباد و همچنین روند بازسازی شعبه رامهرمز نیز بازدید کرد.

 

بررسی پتانسیل و ظرفیت های مالی و پولی استان، ارزیابی راهکارهای تقویت سهم بانک از بازارهای هدف، ارائه رهنمودهای لازم در رابطه با تحقق اهداف ترسیمی، نحوه اجرای سیاست های اعتباری، رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، بررسی نسبت افتتاح حساب های جاری و تجزیه و تحلیل آمار منابع جذب شده، نسبت مصارف و کنترل مطالبات از جمله محورهای سفر به استان خوزستان بود.

 

توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در این بازدیدها بر نقش ارزنده بانکداری اسلامی و خدمات قرض الحسنه در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و کاهش میزان آسیب های اجتماعی تاکید کرد و اهتمام همکاران در توجه به مشکلات نیازمندان واقعی را خواستار شد.

 

شایان ذکر است، در این سفر، علی طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی نیز عضو هیات مدیره بانک را همراهی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied