شمانیوز
شما نیوز

از شفاف‌سازی، انعکاس مسائل و موضوعات منطقه از سوی خبرنگاران استقبال می‌کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، بابیان اینکه‌ از شفاف‌سازی، انعکاس مسائل و موضوعات منطقه از سوی خبرنگاران استقبال می‌کنیم، افزود: زیرا نقد سازنده را زمینه‌ساز توسعه و خبرنگار را همکار خود می‌دانم چراکه بخشی از تلاش و کارهایی که در مجموعه اجرایی انجام می‌شود بستگی به نحوه انتقال و پوششی دارد که این عزیزان انجام می‌دهند.

از شفاف‌سازی، انعکاس مسائل و موضوعات منطقه از سوی خبرنگاران استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: "عبدالرحیم کردی" در نشستی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگاران در جمع اصحاب رسانه شهرستان‌های چابهار و کنارک و عضو هیئت‌مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مدیرکل حوزه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد افزود: شما بازوان توسعه چابهار هستید اگر تلاش و فعالیت و برنامه‌ای را که در چابهار در حال شکل‌گیری است به‌درستی تصویر کنید برای جذب مخاطب و سرمایه‌گذار ما مؤثر است. خبرنگاران با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های چابهار نقش مؤثری در جذب سرمایه‌گذار دارند، بنابراین باید بیش‌ازپیش در این زمینه فعالیت کنند.

کردی با اعلام اینکه توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌های اخیر در منطقه آزاد چابهار سرعت گرفته است. سه محور اصلی عمران، اقتصاد و مسئولیت اجتماعی را به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم و اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده‌ایم.

وی گفت: اصحاب رسانه باید بدون غرض‌ورزی شخصی و سلیقه‌ای مسائل منطقه آزاد چابهار را منعکس کنند و به معرفی توانمندی‌ها و موضوعات نیز بیشتر بپردازند تا موجب جذب سرمایه‌گذاری و حل مشکلات به‌ویژه اشتغال شود.

چابهار امروز مهمترین ظرفیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی

در بخش دیگری از نشست مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به نقش و اهمیت چابهار اشاره و چابهار را نقطه مشترک همه جریان‌های سیاسی و فکری و امروز مهمترین ظرفیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی جدید دانست و افزود: این پتانسیل حتماً باید در اختیار سربلندی و عزت ایران اسلامی باشد. کردی این تحولات شکل‌گرفته در سال‌های اخیر را به برکت نگاه ویژه مقام معظم رهبری به بحث سواحل مکران و چابهار دانست و حرکت برمدار منویات رهبر انقلاب را سرعت بخش این توسعه دانست.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی هم‌اینک در این منطقه در حال اجرا و مناقصه است و راهبرد منطقه آزاد چابهار از تجارت به تولید تغییر کرده است، افزود: تولیدات این منطقه از سال ۹۲ تا ۹۶ حدود ۲۰ برابر شده و هم‌اینک برند منطقه آزاد چابهار مسئولیت اجتماعی است.

کردی خاطرنشان ساخت: ۸۳ کلاس درس در ۱۳ مدرسه با مشارکت خیران و نوسازی مدارس در بخش دشتیاری چابهار که پایین‌ترین سرانه فضاهای آموزشی کشور را دارد تا مهر امسال افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه مد و لباس سال گذشته در مسیر و مدار خوبی قرار گرفت و توانست سوزن‌دوزی بلوچ را به دنیا معرفی کند.

مدیر روابط و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست با تبریک روز خبرنگار گفت: روابط عمومی آمیزه‌ای از ارتباطات و اطلاع‌رسانی است که اصحاب رسانه در این چرخه همیشه یاری‌رسان روابط عمومی‌ها هستند.

حسام‌الدین یوسفی در ادامه بیان کرد: خبرنگاران را دوستان خود در امر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی عملکردهای و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان‌ها تلقی می‌کنیم.

ث4

ث2

 

ث3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied